اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران:

عزت ایران خواب غاصبان فلسطین را تباه کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: عزت و عزم راسخ مردم ولایتمدار ایران اسلامی خواب غاصبان فلسطین و استکبار جهانی را تباه کرده است.

عزت ایران خواب غاصبان فلسطین را تباه کرده است

غلامرضا پاکدل شامگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی و به اذعان دوست و دشمن و شهادت تاریخ، نقطه عطفی غیر قابل انکار در تاریخ اسلام، پس از غیبت کبرای امام عصر(عج) است.

* انقلاب 57 حرکتی الهی مبتنی بر آموزه‌های دینی بود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به انقلاب 57 به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران ابراز داشت: در تحقق انقلاب 57، ملت سلحشور ایران یکپارچه و منسجم، به رهبری مراد و مقتدایشان حضرت امام خمینی(ره) که سلسله جنبان این حرکت الهی مبتنی بر آموزه‌های دینی بودند، نقش ایفا کردند.

پاکدل معتقد است انقلاب اسلامی، روحیه‌ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار و تلاش برای استقرار احکام راستین اسلام ناب محمدی(ص) را سی و سه سال پیش در بین مسلمانان جهان احیا کرد و الهام‌بخش مبارزات ملت مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شد.

وی بیان داشت: امروز نیز این خیزش عظیم اسلامی، فصل جدیدی را در بیداری امت بزرگ اسلام در مصر و تونس و یمن و دیگر کشورها علیه حاکمان مستبد و وابسته‌ بیگانگان فرا روی جهانیان باز گشوده است.

* جهانیان به اقتدار ایران اذعان دارند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر حاکم کردن معنویات و ارزش‌های پایمال شده در جامعه، با تکیه بر خداوند متعال، توجه حضرت ولی عصر(عج)، تلاش، کوشش و فداکاری مسئولان و مردم خداجوی و بیداردل، به پیشرفت‌های شگرفی در عرصه‌های علمی و تکنولوژیک دست یافته است.

پاکدل افزود: امروز همه جهانیان به اقتدار و عظمت این خاک کهن و مقدس و این ملت فداکار و عدالت‌خواه اذعان دارند.

وی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار ملت ایران بیش از همه خواب را بر چشم غاصبان سرزمین مقدس فلسطین و اربابان آنان تباه کرده است، یادآور شد: آشفتگی و واهمه‌ آنان به حد اعلا رسیده و در مقابل، نقطه امید و اتکای ملل مظلوم و در بند رژیم‌های طاغوتی شده است.

پاکدل گفت: ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در سی و سه سال انقلاب از صدها دسیسه‌ دشمنان خود، با یاری خدا، وحدت و اطاعت و فرمانبرداری از ولایت مطلقه فقیه، سرفراز و پیروزمند به در آمده‌اند.

* کارکنان صنعت نفت در خط مقدم دفاع از انقلاب هستند

این مقام مسئول در گچساران افزود: ‌اکنون نیز منسجم‌تر و متحدتر از قبل، همچنان این پرچم مقدس را در دست دارد و آماده است تا پای جان در راه اعتلای این نظام الهی از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

پاکدل خاطرنشان کرد: مدیران، مسئولان و سایر کارکنان شریف، خدوم و ولایت‌مدار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز همچون گذشته با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید بیعت می‌کنند.

وی ادامه داد: کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پیمان ناگسستنی خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت خدمتگزار اعلام می‌کنند.

پاکدل ابراز داشت: کارکنان صنعت نفت همانند دوران انقلاب و دوران هشت ساله دفاع مقدس آماده دفاع از کیان و استقلال و شرف این سرزمین مقدس و مولود شریف آن یعنی انقلاب شکوهمند اسلامی با تمام توان خود هستند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول