اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگاه‌های خراسان شمالی:

22 نمایش اقتدار ملت مسلمان ایران است

خبرگزاری فارس: دستگاه‌های خراسان شمالی اعلام کردند: 22 بهمن روز نمایش اقتدار ملت مسلمان ایران و دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی است.

22 نمایش اقتدار ملت مسلمان ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این دستگاه‌ها در آستانه فرا رسیدن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت به عمل آوردند.

سپاه حضرت جوادالائمه (ع)، تیپ 130 ارتش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حزب موتلفه اسلامی، حزب رهپویان انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران، راه و ترابری، کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان، فنی و حرفه‌ای، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، مخابرات، اقتصاد و دارایی، گمرک و ... هر یک با صدور بیانیه‌های جداگانه مردم را به شرکت در راه‌پیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرا خواندند.

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز 22 بهمن آمده است: فرا رسیدن سی و سومین بهار آزادی نشانه‌ای از قدرت اسلامی و حقانیت مبارزات ملت بزرگ ایران اسلامی برای اقامه دین خدا و گسستن زنجیرهای استبداد، استعمار و استکبار جهانی است.

در این بیانیه مصادف شدن برگزاری جشن‌های سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام نورانی میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) مورد اشاره قرار گرفته و تاکید شده است: این تقارن بیش از پیش بر عظمت، نورانیت و درخشندگی‌های این روزها افزوده است.

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی خراسان شمالی اضافه شده است: ملت قهرمان ایران در حالی دهه فجر را جشن می‌گیرند که صدای اسلام خواهی ملت‌های مسلمان در منطقه طنین‌افکن شده است.

این بیانیه ادامه داده است: امام خمینی (ره) موفق شد تا در 22 بهمن انقلاب را به ساحل نجات رسانده و پرچم پر افتخار اسلام را به اهتزاز درآورد و با این حرکت بنیان گذار جمهوری اسلامی موفق شد حکومت انقلابی را بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) بنا کند و به بار نشستن نهال انقلاب را نظاره و از آن پاسداری و به درختی تنومند تبدیل شود.

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی آمده است: اکنون این امانت الهی در دست خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار داشته و اکنون بر ماست که در پاسداری و حراست از دستاوردهای این نظام الهی ضمن لبیک به رهنمودهای این زعیم عالی‌قدر جهان اسلام، 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سایر مناسبت‌ها را به بهترین شکل ارج نهیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول