اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 91

انتخابات زیباترین جلوه سیاسی اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار محمودآباد انتخابات را زیباترین جلوه سیاسی ملت ایران دانست.

انتخابات زیباترین جلوه سیاسی اقتدار ایران است
فرج‌الله زارع در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در محمودآباد، استراتژی ستاد انتخابات شهرستان را برگزاری سالم و قانونمند دانست.

معاون فرماندار محمودآباد تصریح کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مسئول حسن اجرای انتخابات هستند در همین راستا تمهیدات مناسبی با برگزاری جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی شهرستان اتخاذ شده و آمادگی لازم برای اجرای باشکوه انتخابات وجود دارد.

جانشین ستاد انتخابات محمودآباد با بیان اینکه برای حضور حداکثری مردم مانند ادوار گذشته تلاش می‌کنیم اظهار داشت: با شناختی که از مردم این شهر داریم با توجه به اینکه در همه صحنه‌های مهم و حساس انقلاب زبانزد بود‌ه‌اند، در انتخابات پیش‌‌رو نیز برگ زرینی در دفتر افتخارات نظام و شهرستان به ثبت می‌کنند.

زارع با بیان اینکه وجود مردمی بصیرت و با معرفت، مجریان منصف، مشرف، قانونمند، قانونگرا، امانتدار، گویندگان و نویسندگان باتقوا و خداترس در اجرای هرچه بهتر انتخابات دخیل است و گفت: مردم یک ضلع مهم انتخابات هستند و مجریان نیز با جلب اعتماد مردم حضور حداکثری را رقم می‌زنند.

وی ادامه داد: اعتماد مردم به مسئولان در واقع موجب اقتدار مسئولان می‌شود و هرچه این مشارکت فعال تحقق یابد اعتماد طرفین را به همراه دارد.

زارع خاطرنشان کرد: با توجیه عوامل اجرایی انتخابات در نشست‌های هیئت اجرایی و نظارت مبنی بر رعایت قانون و اصل امانت‌داری تلاش می‌کنیم انتخابات را به سالم‌ترین شکل ممکن اجرا کنیم.

معاون فرماندار محمودآباد سومین عامل دخیل در انتخابات را اصحاب رسانه عنوان کرد و بیان داشت: صاحبان قلم و رسانه باید تلاش کنند تا با تبیین هدف اصلی انتخابات که همان حضور حداکثری است، مردم را به پای صندوق‌های رای رهنمون کنند تا یک بار دیگر فتنه انگیزی دشمنان انقلاب ناکام شود.

زارع در ادامه با اشاره به اینکه صاحبان اصلی نظام و انقلاب به فرمایش امام و رهبری همین مردم هستند، خاطرنشان کرد: مردم بصیر و هوشمند کشور در جریان اهداف شوم دشمنان هستند و بارها نشان داده‌اند که سیا‌ه‌نمایی‌های دشمنان داخلی و خارجی در عزم و اراده آنها در پشتیبانی از نظام به حق اسلامی غیرقابل خدشه است.

معاون فرماندار محمودآباد در پایان اذعان کرد: مسئولان وظیفه دارند شرایط لازم و آرامش کافی برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانون‌مند را فراهم کنند و مطالبات مردم را با بسیج امکانات و منابع، در حداقل زمان ممکن برآورده کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول