اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

آمادگی جوابگویی به کوچک‌ترین تهدیدها را داریم

خبرگزاری فارس: فرمانده پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: آماده جوابگویی به کوچک‌ترین تهدیدها و مجهز به انواع تجهیزات نظامی ساخت وطن هستیم.

آمادگی جوابگویی به کوچک‌ترین تهدیدها را داریم

سرتیپ دوم پاسدار عبدالله رشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: رهبری در نماز جمعه اخیر آمریکا را فقط تهدید خواندند و آنها با وجود نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران جرات حرکتی نامتعارف در منطقه را ندارند.

وی پدافند را تا قبل از سال 87 زیر مجموعه نیروی هوایی خواند و گفت: با مجزا کردن این دو بخش قدرت نظامی ایران از پیش بیشتر شد ضمن اینکه وظایف پدافند و نهاجا حفاظت از آسمان ایران است.

رشادی خاطرنشان کرد: هواپیماهای نهاجا برای پدافند به عنوان یک سلاح هستند ضمن اینکه در ایران ساخته می‌شود.

وی از شکار پهباد آمریکایی توسط فناوری آجا و پدافند خبر داد و گفت: ایران توانمندی برخورد با اینگونه موضوعات و قوی‌ترین وسیله‌های جاسوسی را داراست.

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) یادآور شد: RQ170 طوری برنامه‌ریزی شده که در صورت قطع ارتباط با مرکز یا دچار خود انفجاری و یا دچار بازگشت به مرکز فرماندهی خود می‌شود، ولی ما این وسیله را بدون هیچگونه اتفاق و به راحتی هک کردیم.

وی با اشاره به پرواز هواپیماهایی آمریکایی در کشورهای همسایه و افغانستان گفت: ما ضمن رصد روزانه هواپیماهایی که در نزدیکی مرز هستند، از آنها اطلاعات کامل در اختیار داریم ضمن اینکه در صورت تجاوز به مرزهای ایران خیلی سریع و به طور شدید به آنها جواب خواهیم داد.

وی از رصد روزانه تمام پایگاه‌های نظامی پاکستان، افغانستان، ترکمنستان و کشورهای همسایه به طور ویژه و مرتب خبر داد. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول