اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

جوانان ما آماده پاسخگویی به تهدیدهای غرب هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: جامعه ورزشی این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن آماده بوده و در این روز پاسخی قاطع به تهدیدهای اخیر دشمنان خواهند داد.

جوانان ما آماده پاسخگویی به تهدیدهای غرب هستند

بهروز منتقمی امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران دارای دو ویژگی بسیار مهم هستند که نخست ولایت‌مداری و اطاعات از اوامر ولایت و دیگری اتحاد و هم‌دلی در همه صحنه‌ها است.

وی تصریح کرد: این دو عامل از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی موجب پیروزی ما در برابر تمام تهدیدهای داخلی و خارجی بوده و اگر تحلیلی واقعی از شرایط سه دهه اخیر داشته باشیم، در می‌یابیم که انقلاب اسلامی با ایمان و هم‌دلی و وحدت ملت ایران و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب سربلند مانده است.

* ورزشکاران خود را جدای از ملت نمی‌دانند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با یادآوری روزهای پر غرور بهمن 57 و هم‌چنین هشت سال دفاع مقدس گفت: در این دوران جوانان بیشترین حضور را در میدان مبارزه و جنگ داشتند و با روح پاک خود در مسیر ولایت حرکت کردند.

منتقمی افزود: در این میان ورزشکاران و جوانانی که صاحب مقام‌های مهم جهانی و المپیکی بودند، هیچ گاه خود را جدای از ملت ندانسته و تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان ورزشکار نشان دهنده ایثار و فداکاری آنها در مسیر تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

* شنبه جامعه ورزشی استان البرز در صف مقدم راهپیمایی حضور خواهند داشت

وی تأکید کرد: امروز نیز ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور هم‌چون روزهای نخست انقلاب و دوران جنگ تحمیلی برای مبارزه با دشمنان خارجی و داخلی آماده بوده و به طور قطع در راهپیمایی یوم‌‌الله 22 بهمن امسال این حضور مشهود و ملموس خواهد بود.

منتقمی در پایان اظهار داشت: در روز شنبه جامعه ورزشی استان البرز به همراه خانواده‌های خود در صف نخست راهپیمایی حضور داشته و با آرمان‌های اسلام و انقلاب و رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول