اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

انقلاب اسلامی ایران تحولات اساسی را در دنیا به وجود آورد‌

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: انقلاب اسلامی ایران تحولات اساسی را در دنیا به وجود آورده است.

انقلاب اسلامی ایران تحولات اساسی را در دنیا به وجود آورد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر‌همسطح بصیرت کرج اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که تقاطع غیرهمسطح بصیرت بسیار زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسیده است که این امر نشان دهنده ارتقای تعامل میان مسئولان البرز است.

وی ادامه داد: مهمترین وظیفه مسئولان توسعه خدمات‌رسانی به مردم بوده که تحقق این مهم تنها با افزایش تعاملات میان مسئولان امکان‌پذیر است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان البرز شاهد روند رو به رشدی هستیم که امیدواریم در آینده‌ای نزدیکی بتوانیم این استان را همراه دیگر استان‌های پیشرفته کشور برسانیم.

وی افزود: باید با تلاش شبانه روزی بسیاری از عقب افتادگی‌های این استان را از بین ببریم و بیش از گذشته به مردم خدمات رسانی کنیم.

*انقلاب اسلامی ایران تحولات اساسی را در دنیا به وجود آورده است

استاندار البرز در ادامه سخنان خود گفت: انقلاب اسلامی ایران تحولات اساسی را در دنیا به وجود آورده است.

فرهادی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز سرلوحه بسیاری از کشورهای اسلامی است و توانسته تحولات اساسی و چشمگیری را در سطح منطقه و دنیا به وجود آورد.

وی ادامه داد: دستیابی به علوم مختلف در کشور و همچنین رسیدن به خودکفایی نتیجه داشتن استقلال بوده که این مهم نیز حاصل دستاوردهای انقلاب است.

*توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی در اولویت کاری مسئولان

در ادامه این مراسم همچنین رئیس شورای شهر کرج نیز طی سخنانی اظهار داشت: برای رسیدن به استانی پیشرفته و توسعه یافته باید مسئولان توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی را در اولویت کاری خود قرار دهند و در این مسیر از هیچ تلاش فروگذاری نکنند.

محمود دادگو تأکید کرد: رفع مشکلات و کمبودهای مردم در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم کرج یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افتتاح پل بصیرت را یکی از مهمترین اقدامات مسئولان شهری عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پل بسیاری از مشکلات عبور و مرور مرتفع شده و گره ترافیکی این قسمت نیز کاهش چشمگیری خواهد داشت. 

*اختصاص 70 درصد بودجه عمرانی شهرداری مربوط به بخش عمرانی است

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه سخنان خود گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در سال آینده 70 درصد بودجه عمرانی شهرداری به بخش عمرانی اختصاص خواهد یافت.

به گفته دادگو بودجه سال آینده شهرداری کرج 800 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه سخنان خود بر رفع بافت‌های فرسوده و تعیین تکلیف باغ سیب و ساماندهی رودخانه کرج نیز تأکید کرد.

*تلاش در دو برابر شدن میزان خدمات به مردم کلانشهر کرج

در ادامه این مراسم شهردار کرج نیز طی سخنانی گفت: تلاش خواهیم کرد که میزان خدمات رسانی به مردم را دو چندان کرده تا شهروندان در مناطق مختلف کرج کمتر با مشکلات مواجه شوند.

سیدعلی آقازاده تأکید کرد: روند رو به رشد طرح‌های عمرانی و خدماتی طی سال‌های گذشته از مهمترین افتخارات شهرداری است که توانسته به نحو مطلوب این خدمات را در اختیار مردم بگذارد.

وی تأکید کرد: هر چند که برای انجام برخی از پروژه‌ها مردم در مناطق مختلف با مشکلاتی از جمله مشکلات رفت و آمد مواجه می‌شوند اما برای رسیدن به شرایط مطلوب باید برخی از سختی‌ها را نیز تحمل کرد تا بتوانیم شهر خود را آباد کرده و به سمت توسعه سوق دهیم.

آقازاده در پایان سخنان خود از عملیات اجرایی 10 تقاطع غیرهمسطح در کلانشهر کرج خبر داد و گفت: این تقاطع‌ها هم اکنون در دست انجام است که با تمهیدات انجام شده امیدواریم تا پایان سال 91 این پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول