اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

ارتقای سطح خدمت رسانی در بخش‌ها و روستاهای قم

خبرگزاری فارس: فرماندار قم از ارتقای سطح خدمت‌رسانی در بخش‌ها و روستاهای قم خبر داد و گفت: باید این روند از سوی دستگاه‌های اجرایی پر شتاب دنبال شود.

ارتقای سطح خدمت رسانی در بخش‌ها و روستاهای قم

عبدالسعید حقیقی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در خصوص بازدید روز گذشته خود از برخی روستاهای بخش مرکزی قم تصریح کرد: روز گذشته هشتمین سفر از دور نخست بازدید از روستاهای استان قم با هدف بررسی وضعیت موجود و رسیدگی به مشکلات مردم انجام شد.

وی با اشاره به بازدید از 12 روستای دهستان قنوات در این سفر خاطر نشان کرد: منطقه قنوات دارای 3 روستا است که در راستای بازدید از روستاهای بخش‌های مختلف قم، از روستاهای این بخش نیز بازدید می‌شود.

فرماندار قم به سفر استاندار قم به بخش‌های استان اشاره کرد و گفت: در سفر استاندار قم به بخش‌ها مصوباتی به تصویب رسیده است که در راستای ارائه سطح خدمات در روستاهاست و ما نیز در این سفرها روند اجرایی شدن این مصوبات را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اجرایی شدن بخش قابل توجهی از مصوبات سفر استاندار قم به بخش‌ها و روستاها تاکید کرد: اعتبارات خوب و قابل توجهی نیز برای اجرایی شدن این مصوبات تخصیص یافته است و امیدواریم که با پیگیری مدیران در بخش‌های مختلف شاهد به سرانجام رسیدن این مصوبات باشیم.

حقیقی مقدم روند رسیدگی دستگاه‌های اجرایی به مصوبات سفر استاندار قم را مطلوب توصیف و خاطر نشان کرد: البته برخی ناهماهنگی‌ها نیز مشاهده می‌شود که برای حل شدن آن پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر در روستاهای قم اقدامات و خدمات قابل توجهی انجام شده و این اقدامات خدمات موجب ارتقا سطح زندگی مردم روستا نشین شده است و امیدواریم که این روند با جدیت ادامه داشته و دستگاه‌های اجرایی نیز به وظایف خود در روستاها و بخش‌ها عمل کنند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول