اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم عنوان کرد

ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای قم

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با اشاره به پیگیری مصوبات سفر استاندار قم به بخش‌ها و روستاها تاکید کرد: در سال‌های اخیر میزان خدمات ارائه شده به مردم در روستاها و بخش‌های قم افزایش قابل توجهی داشته است.

ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالسعید حقیقی مقدم امروز در حاشیه سفر به بخش جعفرآباد اظهار داشت: بخش جعفرآباد استان قم دارای 28 روستا است که در این سفر موفق شدیم نسبت به بازدید از 10 روستا اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای قبلی نیز روستاهای دیگر این بخش مورد بازدید قرار گرفته بودند، اضافه کرد: هدف از این بازدید‌ها بررسی وضعیت روستائیان و مشکلات موجود و پیگیری لازم برای حل این مشکلات از سوی نهادهای مسئول است.

فرماندار قم با اشاره به تاکیدات استاندار قم برای رسیدگی به مشکلات روستاها و همچنین مناطق محروم قم بیان داشت: در این بازدیدها وضعیت زیرساخت‌های روستاها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با پیگیری شرایطی فراهم شود که امکانات مورد نیاز مردم در روستاها برای آنان فراهم شود.

وی با اشاره به پیگیری مداوم مصوبات سفر استاندار قم به بخش‌های استان از جمله بخش‌ جعفر آباد تاکید کرد: بسیاری از مصوبات سفر استاندار قم به این بخش در حال انجام است و اعتبارات لازم نیز در خصوص اجرایی شدن این مصوبات تامین شده است.

حقیقی‌مقدم اضافه کرد: در طول این سفرها عملکرد دستگاه‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا مشخص شود که هر دستگاه به چه میزان نسبت به فعالیت و خدمت‌رسانی در روستاها اهتمام دارد.

وی با مثبت ارزیابی کردن روند پیگیری مصوبات سفر استاندار قم به روستاها و بخش‌های استان قم تاکید کرد: البته برخی مشکلات و ناهماهنگی‌ها نیز وجود دارد که تلاش برای حل آنها انجام می‌شود.

فرماندار قم با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات قابل توجهی در روستاها انجام شده است، افزود: میزان خدمت‌رسانی در روستاها نسبت به گذشته ارتقای چشمگیری داشته است، البته هنوز نارسایی‌ها و کمبودهایی وجود دارد که در حال برطرف شدن است.

وی یادآور شد: مردم روستاها و بخش‌های استان نیز باید با دستگاه‌های اجرایی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا شاهد تسریع در اجرای عملیات عمرانی پروژه‌ها و طرح‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول