اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

شاهد توسعه و پیشرفت ایران در تمام‌ امور هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: در حال حاضر در سایه مقام عظمای ولایت و تلاش دولت‌مردان شاهد پیشرفت در تمام‌ امور هستیم.

شاهد توسعه و پیشرفت ایران در تمام‌ امور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در مسجد صاحب‌الزمان (عج) کوهبنان در دیدار مردمی با اشاره به دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول 32 سال گذشته اظهار داشت: نگاهی گذرا به گذشته تاریخ این مرز و بوم بیانگر این واقعیت است که مردم ایران اسلامی در دوران ستم‌شاهی از کمترین امکانات رفاهی برخوردار بودند.

وی افزود: به گونه‌ای که در بسیاری از شهرها مردم از امکانات اولیه از جمله آب، برق و تلفن محروم بودند، زیرا اکثر امکانات در اختیار قشرهای خاصی قرار داشت، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در دورترین و کوچک‌ترین آبادی‌های کشور این امکانات فراهم شده است.

متقی به وضعیت بهداشت و درمان در گذشته اشاره کرد و گفت: کم‌ترین امکانات پزشکی در شهرها وجود داشت و در مراکز بهداشتی و درمانی پزشکان هندی و خارجی مشغول به کار بودند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: در حال حاضر در دورترین روستاها خانه‌های بهداشت ساخته شده و با توجه دولت در اکثر شهرستان‌ها بیمارستان‌هایی با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته تأسیس شده و با تلاش فرزندان‌ ایران اسلامی در زمینه بهداشت و درمان ما شاهد پیشرفت و رقابت با کشورهای دیگر هستیم و در تمام‌ این مراکز پزشکان و متخصصان‌ بومی در حال خدمت به مردم هستند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: در دوران گذشته اکثر مردم در منازل خشت و گلی که از استحکام ‌و مقاومت خاصی برخوردار نبود، زندگی می‌کردند که در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه دولت نهم و دهم در بخس نوسازی‌، بهسازی و ساخت مسکن انقلاب ایجاد شده و اکثر مردم با استفاده از تسهیلات ویژه و کم‌بهره مسکن به ساخت خانه‌های مقاوم و استاندارد اقدام کرده‌اند.

متقی با اشاره به وضعیت علوم و فراگیری دانش بیان داشت: در زمان پهلوی مدرسه‌ها بیشتر در اختیار فرزندان درباریان و نزدیکان شاه و دستگاه حکومتی قرار داشت و مردم عادی فرزندانشان از فراگیری علم محروم بودند، اما امروز در تمام‌ نقاط کشور مدارس روزانه‌، شبانه‌روزی‌، تیزهوشان و ... پذیرای دانش‌آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سایه مقام عظمای ولایت و تلاش دولت‌مردان شاهد پیشرفت در تمام‌ امور هستیم.

به گزارش فارس در این دیدار به تمام سئوالات حاضران در ارتباط با مسائل و مشکلات اداری شهرستان از سوی مسئولان مربوطه پاسخ داده شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول