اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

انقلاب اسلامی یکه‌تازی استکبار در جهان را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تاثیر نظام اسلامی در جهان، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی یکه‌تازی و میدان‌داری استکبار جهانی به ویژه آمریکا متوقف شد.

انقلاب اسلامی یکه‌تازی استکبار در جهان را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه حجت‌الاسلام محسن حیدریان صبح امروز در نخستین یادواره 20 شهید ورزشکار شهرستان قروه که در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد، بر شناسایی بیشتر شخصیت و مکارم اخلاقی شهدای ورزشکار تأکید کرد و اظهار داشت: آشنایی نسل جوان با ورزشکاران شهید و نهادینه کردن اخلاق جوانمردی و پررنگ شدن ارزش‌‌های اسلامی در فضاهای ورزشی از جمله اولویت‌هایی است که باید مورد نظر قرار گیرد.

وی از شهادت به عنوان مسیر رستگاری نام برد و گفت: تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب ایمن شدن آن در برابر تهاجم سخت و نرم دشمنان می‌شود.

* با پیروزی انقلاب یکه‌تازی استکبار متوقف شد

وی در ادامه با بیان اینکه در پرتو انقلاب اسلامی ملت ایران با پایه‌گذاری اساس حکومت خود بر مبنای دین، عرصه را برای یکه‌تازی استکبار جهانی تنگ کرد، افزود: نظام سلطه جهانی تمام همت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی ملت ایران به کار بست تا از انتشار آن جلوگیری کند اما هیچ قدرتی مانع از تلالو انفجار نور نبود و امروز دنیا شاهد تکرار انقلاب اسلامی در جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام حیدریان با تاکید بر قرار گرفتن آموزه‌های دینی در متن جامعه به منظور پرورش نیروهای مخلص و متعهد گفت: به برکت وجود چنین نیروهای مخلص و متعهدی بود که ایران اسلامی در سایه رهبری‌های روشنگرانه امام راحل هیمنه استکبار جهانی را در هم ریخت و بزرگترین انقلاب مردمی ایران را بر مبنای دین‌مداری رقم زد.

وی از ترویج مبانی اخلاقی و نشر آموزه‌های دینی و اسلامی به عنوان پایه‌های اصلی رشد و تعالی جوانان جامعه یاد کرد و خواستار توجه بیش از پیش مسئولان و متولیان امر در این خصوص شد.

وی خاطر نشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام شکوهمند اسلامی در ایران شاهد عزت و اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف و تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان الگویی استکبارستیز، عدالت‌محور و حامی محرومان و مستضعفان دنیا هستیم.

به گفته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، انقلاب اسلامی ایران به معنای واقعی کلمه نظام جمهوری را در دنیا معنا بخشید.

* در نظام اسلامی مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند

حجت‌الاسلام حیدریان با اشاره به برگزاری انتخابات مختلف در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انتخابات بارزترین جلوه مشارکت مردم در عرصه قانونگذاری، تصمیم‌گیری و اجرای قانون توسط خود مردم است.

وی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دخالت دادن مردم در پیشبرد اهداف نظام و حکومت اسلامی در دستور کار نظام قرار گرفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: شرکت مردم در تظاهرات‌ها و پشتیبانی آنان از امام خمینی (ره) برای پایه‌گذاری حکومتی دینی، آغاز راه برای دخالت ملت در تعیین سرنوشت خود و اداره امور کشور بود.

حجت‌الاسلام حیدریان از انتخابات به عنوان نقطه قوت و یکی از شاخص‌های مردم‌سالاری دینی نظام اسلامی نام برد و افزود: نظام اسلامی و قانون اساسی کشور نیز برآمده از آرای مردم است و مردم به طور مستقیم و با واسطه توسط منتخبان آنان در برنامه‌های نظام دخالت دارند.

وی تصریح کرد: امروز سلطه‌طلبان جهانی با تلاش در راستای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات، در صدد تضعیف استقلال ملت ایران و ناکارآمد جلوه دادن دین در اداره حکومت هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در صورتی که مشارکت حداقلی باشد، مقبولیت نظام توسط مردم زیر سوال می‌رود و راه برای ایجاد توطئه‌های بعدی دشمنان و اعمال نظرهای سلطه‌جویانه آنان باز می‌شود.

* ترور نخبگان و دانشمندان ایرانی نشان استیصال دشمنان است

حجت‌الاسلام حیدریان با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز مدافع تمامی ارزش‌های جهان اسلام و ملجاء و پناهگاه همه ملت‌های ستمدیده دنیاست، خاطر نشان کرد: به دلیل این جایگاه برجسته است که دشمنان از فرط استیصال و درماندگی با ترور نخبه‌های علمی، سعی در ممانعت از جهاد علمی و پیشرفت ایران اسلامی دارند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول