اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی اعلام شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در مراکز شهرستان‌های این استان را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی اعلام شد

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه راهپیمایی مردم همیشه در صحنه مرکز خراسان شمالی ساعت 9:30 دقیقه از محل میدان شهید آغاز می‌شود، اظهار داشت: این راهپیمایی تا مصلای امام خمینی (ره) این شهر ادامه خواهد داشت.

وی سخنران راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد را محمودزاده معاون برنامه ریزی وزارت کشور عنوان کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین ساعت برگزاری راهپیمایی مردم شیروان را ساعت 10 صبح 22 بهمن اعلام کرد و گفت: این راهپیمایی از حسینیه شهدا آغاز و تا مصلای نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: سخنران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیروان حجت‌الاسلام کوثری امام جمعه این شهرستان خواهد بود.

این مسئول در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه راه‌پیمایی مردم اسفراین نیز در ساعت در ساعت 9:30 از محل مجتمع فرهنگی و هنری بسیج آغاز می‌شود، افزود: این راهپیمایی تا میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گفته حجت‌الاسلام هدایتی، سخنران راهپیمایی مردم اسفراین حجت‌الاسلام عبداللهی قائم مقام دادگستری کل خراسان شمالی تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی مردم جاجرم نیز از ساعت 10 صبح از مسجد صاحب‌الزمان آغاز می‌شود، افزود: این راهپیمایی تا میدان امام خمینی (ره) این شهر ادامه خواهد داشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: سخنران سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه جاجرم خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن در آشخانه اظهار داشت: برنامه‌های راهپیمایی در این شهر از ساعت 9:30 صبح از چهار راه شهرداری آغاز و تا میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هدایتی سخنران برنامه‌های این روز در آشخانه را سید کریم سجادی معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد.

وی برنامه‌های راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فاروج را مورد اشاره قرار داد و افزود: راهپیمایی مردم این شهر از ساعت 10:30 صبح از محل آموزشگاه حکمت آغاز و تا گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

به گفته قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، سخنران راهپیمایی 22 بهمن در فاروج سید عبدالله ارجاعی فرماندار این شهرستان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شهرستان گرمه نیز راهپیمایی مردم همیشه در صحنه از ساعت 9:30 از محل میدان ارشاد آغاز و تا مسجد امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام هدایتی سخنران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرمه را نیز معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی دانست.

وی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های 22 بهمن تاکنون نشست‌های متعددی با حضور کمیته‌های دهه فجر استان برگزار شده است، گفت: بر همین اساس سرود خمینی ای امام توسط 1357 دانش‌آموز در تمام مراکز شهرستان‌های استان به همین مناسبت اجرا می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برپایی ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان، برپایی مسابقات عکاسی از حضور مردم، آتش زدن آدمک نمادین آمریکا و صهیونیست، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و همچنین اهدای خود را از برنامه‌های 22 بهمن در استان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی با برگزاری راهپیمایی و قرائت قطع‌نامه به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام هدایتی از آحاد مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن در این استان دعوت کرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول