اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تربیت بدنی مدارس بردخون خبر داد:

خرید60میلیون ریال وسایل ورزشی برای مدارس بردخون

خبرگزاری فارس: کارشناس تربیت بدنی و بهداشت مدارس منطقه بردخون گفت: 60 میلیون ریال وسایل و تجهیزات ورزشی برای مدارس بردخون خریداری شده است.

خرید60میلیون ریال وسایل ورزشی برای مدارس بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر زارعی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بردخون با بیان اینکه اعتبار قابل توجهی به ورزش مدارس اختصاص یافته اظهار داشت: معادل 20میلیون ریال وسایل و امکانات ورزشی مصرفی برای استفاده در مدارس منطقه خریداری شده است. این تجهیزات و امکانات که به زودی بین مدارس منطقه توزیع می‌شود.
زارعی افزود: اعتباری معادل40میلیون ریال نیز برای خرید وسایل ورزشی غیرمصرفی برای استفاده در مجتمع ورزشی شهید درمانده شهر بردخون اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: این وسایل در اختیار مجتمع مذکور به منظور بهره‌مندی همه فرهنگیان و دانش‌آموزان قرارداده شده است.
کارشناس تربیت بدنی و بهداشت مدارس منطقه بردخون یادآور شد: طرح طناورزی نیز همزمان با سراسرکشور در منطقه بردخون اجرا می‌شود.
زارعی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح به هر یک از دانش‌آموزان کلاس چهارم یک طناب داده شده که درخانه و مدرسه استفاده کنند و به آمادگی لازم در این زمینه برسند.
وی بیان کرد: مسابقات مختلف ورزشی بین‌دانش آموزان و همکاران فرهنگی انجام می‌شود و تیم‌های منتخب به استان اعزام می شوند تا به عنوان نماینده منطقه در مسابقات استانی حضور پیدا کنند.
کارشناس تربیت بدنی با اشاره به فعالیت‌های این حوزه گفت: ورزش صبحگاهی در همه مدارس منطقه اجرا می‌شود و برنامه‌ریزی منظمی در زمینه حرکات ورزشی بین همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان صورت گرفته است.
وی افزود: امیدواریم سلامت که مهمترین نعمت خداوندی است در سایه فعالیت‌های مستمر و دقیق حاصل شود و افراد با شادابی و نشاط برای پیشرفت جامعه اسلامی تلاش کنند.
زارعی ادامه داد: تمام تلاش ما توسعه فعالیت‌ها ورزشی در بین دانش‌آموزان در مقاطع مختلفی تحصیلی است چرا که از این طریق است که سلامت و تندرستی فکری و جسمی این قشر تامین می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: همچنین شادابی و نشاطی که از طریق فعالیت‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان ایجاد می‌شود موجب تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در آنان و انتقال این نشاط به خانواده‌های دانش‌آموزان می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول