اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن:

22 بهمن و 12 اسفند نمایش اوج اقتدار نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن گفت: مردم با مشارکت حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس در 12 اسفند اوج اقتدار نظام اسلامی را نمایش می‌دهند و دشمن را به زانو درمی‌آورند.

22 بهمن و 12 اسفند نمایش اوج اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن محمد فلاح‌شجاعی صبح امروز در مراسم افتتاح هشت پروژه عمرانی از جمله گازرسانی به روستای «پیش‌حصار» این شهرستان، وضعیت کنونی کشور را مقتدرانه خواند و اظهار داشت: کشور ایران در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان طرح مقابل دارد.

وی افزود: امروز که 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد تمام هجمه‌های آمریکا، صهیونیسم و اروپا در همین زمان انقلاب است و تلاش می‌کنند مردم را از صحنه دور کنند.

این مسئول، با تصریح بر اینکه در طول 33 سال انقلاب ملت ایران توطئه‌های زیادی را از دشمنان تجربه کرده‌اند، افزود: هر قدر دشمن با تهدیدها و تحریم‌های خود بر ملت ایران فشار بیاورند ملت ایران نیز مقابل موضع آنان شدیدتر عمل می‌کند که نشانه بارز آن ایستادگی و مبارزه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی اذعان داشت: در حصر اقتصادی، علمی و خدماتی دشمن ملت ایران به خودباوری رسیدند و فرزندان غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با حرکت هوشیارانه خود نه تنها نیازهای کشور را برطرف کردند بلکه در مقابل توطئه‌های کشور طرح‌هایی را نیز به کشور خود و ملل دیگر عرضه کردند و در حوزه‌های مختلف توانستند خلأهایی را که دشمنان در تحریم برای ملت ایران ایجاد کرده بودند، جبران کنند.

فلاح‌شجاعی به تحریم بنزین اشاره کرد و گفت: سال گذشته دشمن تحریم بنزین برای ایران را کلید زد که بلافاصله مسئولان ارشد کشور برنامه‌هایی را برای پالایشگاه‌های کشور تدارک دیدند که از مشکلات کمبود بنزین جلوگیری کرد و امسال با توجه به مساعدت وزیر نفت به خودکفایی بنزین رسیده‌ایم و از سال 91 کشور ایران صادرکننده بنزین خواهد بود.

وی تمام تنش‌ها و توطئه دشمن را به سبب جلوگیری از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند دانست و گفت: دشمن برای 22 بهمن و 12 اسفند امسال برنامه‌ریزی کرده است که مردم حضور گسترده را نداشته باشند اما ملت ایران در این روزهای حساس در خانه نمی‌مانند و با حضور خود پشتیبانی از نظام و رهبر معظم انقلاب را به دشمنان نشان می‌دهند.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه تقلب در انتخابات مجلس نهم امکان‌پذیر نیست، اظهار داشت: وزارت کشور انتخابات مجلس نهم را به صورتی طراحی کرده که حتی یک رأی نیز به تقلب و تخلف وارد صندوق آرا نمی‌شود به گونه‌ای که در کشور ایران یک شناسنامه تنها یک بار می‌تواند رأی دهد و تمام رایانه‌های حوزه‌های انتخاباتی به ثبت احوال متصل است و برنامه‌ای بر رایانه حوزه انتخاباتی نصب می‌شود که از حفاظت بسیار شدید امنیتی برخوردار خواهد بود و دقت بسیار زیادی صورت می‌گیرد به طوری که حتی یک رأی نیز تقلب نمی‌شود.

وی خواستار مشارکت پررنگ مردم در انتخابات 12 اسفند شد و گفت: ملت ایران با شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری عهد و پیمان بسته‌اند که از انقلاب حفاظت کنند و مقابل دشمن ید واحد باشند.

فلاح‌شجاعی خاطر نشان کرد: نگاه مسئولان و مجریان انتخابات تحقق بخشیدن به بیانات مقام معظم رهبری است که انتخاباتی با مشارکت حداکثری و رعایت عدالت و امانت‌داری و قانونمند انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر مجریان انتخابات امانت‌دار نباشند اطمینان مردم جلب نمی‌شود، تصریح کرد: دستورات مقام معظم رهبری بی‌کم و کاست اجرا می‌شود و اکنون که کشور نیاز به یکپارچگی دارد با مشارکت حداکثری و حضوری پررنگ، مردم انسجام و همبستگی را نشان می‌دهند و روز انتخابات ملت ایران پیروز واقعی میدان خواهند بود و اقتدار نظام به اوج می‌رسد و دشمن به زانو درمی‌آید.

به گزارش فارس همزمان با دهه مبارکه فجر، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای پیش حصار فومن با 240 خانوار، تامین آب شرب پنج روستا با یک‌هزار و 300 خانوار، افتتاح بیش از 24 کیلومتر پوشش بتنی شبکه فرعی دو روستا، افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد فومن، روکش آسفالت یک روستا و کلنگ‌زنی آبرسانی به 10 روستای بخش مرکزی فومن انجام شد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول