اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادگستری کل استان اردبیل اعلام کرد

راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از اتحاد امت اسلامی

خبرگزاری فارس: در بیانیه دادگستری کل استان اردبیل که به مناسبت 22 بهمن و سالگرد پیروزی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، راهپیمایی این روز نمادی از اتحاد امت اسلامی اعلام شد.

راهپیمایی 22 بهمن نمایشی از اتحاد امت اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بیانیه که دقایقی پیش منتشر شد آمده است: سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نشانگر بیش از سه دهه اقتدار و شایستگی، ایستادگی و خوداتکایی ملت بزرگ ایران است که در همه برهه‌های زمانی با صلابت و افتخار در مقابل کفر و استبداد جهانی همانند قله‌ای استوار مقاومت ورزیده و ندای استقلال و آزادی را در اقصی نقاط جهان به گوش آزادی خواهان، مسلمین و مستضعفان رسانده‌اند و اندیشه‌های شیطانی اهریمنان جهان را با موج بیداری اسلامی به چالش کشانده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در بیست و دوم بهمن ماه طومار کفر و نفاق با حماسه‌آفرینی مردان و زنان متعهد و آگاه درهم می‌پیچد و وحدت و همدلی در سراسر ایران عزیز نقش می‌بندد.

در بیانیه دادگستری کل استان اردبیل اعلام شده: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نمایشی است از اتحاد امت اسلامی و پاسخی به توطئه‌‌های کور دشمنان قسم خورده تا بدانند ملت همیشه در صحنه بیشتر و قوی‌تر از گذشته در تحقق آرمان‌های نظام مردانه ایستاده و شیطنت‌ها، تفرقه‌افکنی‌ها و ترورها هیچ تاثیری در اراده پولادین ایرانیان ولایت‌مدار نداشته و نخواهد داشت.

در پایان بیانیه دادگستری اردبیل آمده است: بدین‌وسیله کلیه مدیران، قضات و کارمندان تشکیلات قضایی استان ضمن اعلام شرکت در راهپیمایی دشمن شکن یوم‌الله 22 بهمن ماه دوشادوش مردم شهید پرور و ولایی دارالارشاد اردبیل، از اقشار مختلف برای حضور حماسی دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول