اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش مرزی راز و جرگلان انجام شد

احداث 340 واحد مسکونی برای مددجویان اهل تسنن

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد راز و جرگلان گفت: از ابتدای تاسیس استان خراسان شمالی تا کنون برای 342 خانواده‌ی اهل تسنن کمیته امداد در بخش راز و جرگلان، واحد مسکونی احداث و به آنان تحویل داده شده است.

احداث 340 واحد مسکونی برای مددجویان اهل تسنن

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، محمد نورانی اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد و 726 میلیون ریال احداث و تحویل خانواده‌های زیر پوشش اهل تسنن شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و 510 خانوار در قالب سه هزار و 951 نفر از جمعیت اهل تسنن بخش راز و جرگلان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: خدمات تحصیلی و فرهنگی، اشتغال، جهیزیه، اکرام ایتام، مسکن و پرداخت مستمری ماهانه از جمله خدمات مهم کمیته امداد به خانواده‌های زیر پوشش است.

نورانی درباره تعداد کل خانواده‌های زیر پوشش این بخش گفت: دو هزار و 212 خانواده نیازمند در بخش راز و جرگلان شهرستان بجنورد در حال حاضر زیر پوشش این نهاد هستند.

وی تصریح کرد: طی امسال به مددجویان بخش مرزی راز و جرگلان 11 میلیارد و 205 میلیون ریال مستمری پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد راز و جرگلان با بیان اینکه مجریان طرح‌های اشتغال راز و جرگلان در حال حاضر هزار و 13 طرح فعال دارند اظهار داشت: طرح‌های اجرا شده در زمینه دام‌پروری، کشاورزی، کسب و قالیبافی است.

وی در ادامه در خصوص زکات جمع آوری شده امسال نیز گفت: کشاورزان و دامداران بخش راز و جرگلان تاکنون یک میلیارد و 55 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند در حالی‌ که میزان زکات واقعی این بخش 5 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول