اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بویراحمد در جشن امدادگران کهگیلویه و بویراحمد

جنگ امروز ما با دشمن در عرصه کار و تلاش است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بویراحمد در جشن امدادگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگ امروز انقلاب اسلامی ایران با دشمن در عرصه کار و تلاش است.

جنگ امروز ما با دشمن در عرصه کار و تلاش است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد نصیرزاده صبح امروز در نشستی با امدادگران این استان به مناسبت دهه فجر گفت: اگر روزی نیاز به حضور ما در جبهه‌های جنگ و میدان توپ و تانک بود امروز نیز حضور ما در عرصه‌های مختلف از جمله حضور در راهپیمایی 22 بهمن تیری به قلب دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است که باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد افزود: حضور در پای صندوق‌های رای هم از دیگر وظایف سنگین همه ما است که همواره مورد تاکید امام و رهبری بوده که در این زمینه نباید برخی نارضایتی‌های کوچک و مشکلات فردی و شخصی را به پای نظام بنویسیم و با انتخابات قهر کنیم.

وی ابراز داشت: باید در همه زمینه‌ها ملاک را اسلام قرار دهیم و از ملاک قرار دادن افراد خودداری کنیم.

نصیرزاده جنگ امروز ما در مقابل آمریکا را جنگ کار و تلاش و عرصه خدمت دانست و تاکید کرد: هر کسی در هر مسئولیت و موقعیتی که قرار دارد اگر کار و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد یعنی با دشمن این مرز و بوم و آمریکای شیطان مقابله و مبارزه کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد کمیته امداد را نهادی مقدس خواند که به خوبی شعار حمایت از محرومان را در انقلاب اسلامی عملی کرده است.

این مسئول سپاهی در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین یک راه مقابله‌ای بسیار خوب برای جلوگیری از ابتذال کشاندن جوانان ما بوده که به این مهم در کمیته امداد توجه خوبی شده است.

* طرح حلقه صالحین در هر دو هفته یکبار در کمیته امداد برگزار می‌شود

قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این جشن گفت: امدادگران این استان همواره خود را مقید به اجرای برنامه‌های بسیج در مناسبت‌های مختلف می‌دانند و به این امر اهتمام ویژه دارند.

ارسلان جلال‌فرد افزود: طرح حلقه صالحین در هر دو هفته یکبار در کمیته امداد برگزار می‌شود و آن‌گونه که از خروجی این برنامه‌ها مشخص شده تاثیر فراوانی بر ترویج و اشاعه آموزه‌های دینی در جامعه داشته است.

وی با تبریک ایام دهه فجر بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با حمایت و پشتیبانی محرومان و با شعار شنیدن صدای کوخ‌نشینان متولد شد که در این زمینه کارخانه درخشانی دارد.

جلال‌فرد ادامه داد: کمیته امداد بار سنگینی از رسالت‌های انقلاب اسلامی و دغدغه‌های امام راحل را به عهده گرفت و در این عرصه دشوار و پر افتخار با همه جدیت و همت کار کرده و این مهم در استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد پر رنگ‌تر بوده است.

قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمینی استان کهگیلویه و بویراحمد معنویت را عنصر جدانشدنی کار در این نهاد مقدس دانست و گفت: کمیته امداد کار کردن برای محرومان و نیازمندان را افتخار خود می‌داند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول