اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای نوین:

صبای نوین و استقلال ساری برای صعود می‌جنگند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: جنگ صعود از مرحله گروهی لیگ آزادگان امروز بین تیم‌های فوتبال استقلال ساری و صبای نوین قم برگزار می‌شود.

صبای نوین و استقلال ساری برای صعود می‌جنگند

ابوالفضل نکوئیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، ابراز کرد: هفته‌های پایانی مرحله گروهی لیگ آزادگان در راه است و تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری حساس برابر یکی از مدعیان رقابت‌های لیگ آزادگان به مصاف استقلال ساری خواهد رفت.

وی ادامه داد: دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، امروز با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان هفته هفتم خود را پشت سر خواهد گذاشت و طی آن در یکی از بازی‌های مهم تیم صبای نوین قم به مصاف صدرنشین گروه دوم می‌رود.

سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم افزود: در هجدهمین هفته رقابت‌های لیگ آزادگان در دیداری بسیار حساس مهمان تیم فوتبال استقلال ساری خواهیم بود، دیداری که موفقیت در کسب سه امتیاز آن یک گام دیگر تیم ما را به صعود از گروه دوم نزدیک‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان ما شناخت دقیقی از تیم فوتبال استقلال ساری دارند و در دیدار رفت نیز موفق شدند حریف خود را با نتیجه دو بر یک از پیش رو برداشته و سه امتیاز مصاف با تیم صدرنشین این گروه را از آن خود کنند.

نکوئیان یاد آور شد: تیم ما بعد از کسب پیروزی سه بر یک در دیدار هفته پانزدهم که منجر به پایان هفت هفته ناکامی‌های چند هفته متوالی شد و همچنین موفقیت در دیدار خارج از خانه برابر آرمین قزوین، سومین بازی متوالی را نیز در هفته هفدهم مقابل سفیدرود آستانه با پیروزی پشت سر گذاشت و اکنون وضعیت روحی و جسمی بسیار خوبی دارد.

وی عنوان داشت: هفته قبل تیم ما در دیداری که بسیار سخت و دشوار بود به سه امتیاز بازی خانگی با سفیدرود آستانه دست یافت تا به کسب سه امتیاز دیگر و کاهش اختلاف خود با رقبا به مکان‌های اول و دوم جدول نزدیک شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم اضافه کرد: پیروزی تیم ما در دیدار خانگی هفته هفدهم لیگ آزادگان در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم فوتبال آرمین قزوین در حالی به دست آمد که سفیدرود آستانه در بازی رفت تنها شکست تیم صبای نوین قم را رقم زده بود و در جدول پنج امتیاز کمتر از صبای نوین قم داشت.

صبای نوین قم در حالی که تا پیش از این دیدار هشت پیروزی و هفت تساوی در کارنامه دارد، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خارج از خانه خود در رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان از ساعت 14 امروز به مصاف استقلال ساری می‌رود، در حالی که صبای نوین قم هم اکنون 31 امتیازی است و با سه امتیاز این مسابقه به یک قدمی تیم اول جدول گروه می‌رسد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول