اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

30 درصد درآمد اجرای هدفمندی یارانه‌ها باید به تولید اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب شده تا 30 درصد از درآمد اجرای آن در سبد صنعتگران، کارآفرینان و حمایت از تولید قرار گیرد تا بتوان از این بخش حمایت کرد.

30 درصد درآمد اجرای هدفمندی یارانه‌ها باید به تولید اختصاص یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر شرکت صنعت فلزکار نوشهر همزمان با دهه فجر و با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در مراسم آغاز به‌کار این پروژه صنعتی گفت: شرکت صنعت فلزکار نوشهر که در ساخت و نصب انواع سازه‌های فلزی فعالیت دارد به نوعی نیازهای منطقه را در این بخش‌ها برطرف خواهد ساخت.

انوشیروان محسنی اظهار داشت: در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصوب شده تا 30 درصد از درآمد اجرای آن در سبد صنعتگران، کارآفرینان و حمایت از تولید قرار گیرد تا بتوان از این بخش حمایت کرد.

در ادامه زمان خزایی مدیر شرکت صنعت فلزکار نوشهر با اشاره به اینکه این شرکت در زمینی با 2 هزار متر زمین و زیربنای 500 متر مربع با اعتبار یک میلیارد تومان از آورده شخصی راه‌اندازی شده است، گفت: این شرکت در ساخت و نصب انواع سازه‌های فلزی مسکونی، تجاری، سوله‌سازی، قالب‌های فلزی و در و پنجره فعالیت دارد.

خزایی ادامه داد: برش‌کاری، خم کاری، نوردکاری و بریدن قطعات اسکلت فلزی با پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا از جمله اموری است که در این شرکت انجام می‌گیرد.

وی گیوتین شش متری برای بریدن ورق تا ضخامت 20 میلی‌متر، دستگاه برک تا ضخامت 10 میلی‌متر، دستگاه نورد برای خم‌کاری تیرآهن، ناودانی، قوطی، لوله ، تسمه و... و دستگاه پانچ پنج کاره برای بریدن نبشی تا نمره 15، میلگرد، ناودانی، تسمه و سوراخ کاری بیسپلیت را از دیگر امکانات این شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول