اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت بهشهر:

فضای بیمارستان شهدای بهشهر به 3050 مترمربع رسید

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان بهشهر گفت: وسعت بیمارستان تخصصی زنان و زایمان شهرستان بهشهر به 3 هزار و 50 مترمربع افزایش یافت.

فضای بیمارستان شهدای بهشهر به 3050 مترمربع رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر در نهمین روز از دهه مبارکه فجر، بنای توسعه‌ای بیمارستان شهدای بهشهر با حضور احمد جمشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران و مسئولان مربوطه حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان و شهرستان همچنین با حضور امام جمعه، فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان بهشهر به طور رسمی افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان بهشهر در این مراسم با بیان اینکه فضای این حوزه از شهرستان تا سال 86 دارای 23 هزار و 882 مترمربع بود، اذعان داشت: این میزان در حالی است که از سال 86 تا 90 بیش از 20 هزار مترمربع فضای بهداشت و درمان بهشهر در حال شکل‌گیری است.

محسن باقری درباره جزئیات توسعه بنای بیمارستان شهدا، گفت: بنای قبلی بیمارستان 2 هزار و 200 مترمربع بود و اکنون با افزایش 850 مترمربعی به 3 هزار و 50 مترمربع رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بودجه شبکه بهداشت و درمان از محل تملک و دارایی با دارا بودن حدود 100 خانه بهداشت، مرکز بهداشتی، درمانی و خدماتی و بیمارستان حدود 90 میلیون تومان است، تصریح کرد: از اختصاص این مقدار بودجه گلایه‌مندیم چرا که اگر به‌دنبال رشد و توسعه سلامت هستیم باید مبلغ فعلی را حداقل به 700 میلیون تومان برسانیم.

رئیس بیمارستان تخصصی زنان و زایمان شهرستان بهشهر نیز در سخنانی هدف از ساخت این بیمارستان را کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: آغاز راه را با کمک خیرین و پیشگامان سلامت بهشهر پیمودیم و اکنون دارای یکی از مجهزترین بخش‌های آزمایشگاهی با حجم مراجعه روزانه 100نفر، NICU و اورژانس هستیم.

محمد علی‌پور در پایان سخنان خود از پیگیری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه برای در نظر گرفتن 1.5 میلیارد تومان به‌ منظور احداث درمانگاه و اورژانس ویژه گفت و اینکه اگر این میزان اعتبار به بیمارستان شهدا اختصاص پیدا کند می‌توانیم یک اورژانس عالی را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش فارس، جمعیت 157 هزار و 208 نفری شهرستان بهشهر از نعمت چهار بیمارستان به نام‌‌های شهدا، مهر، امیدی و امام برخوردار است همچنین یک بیمارستان در حال احداث دارد که جایگزینی برای بیمارستان 150 تختخوابی و 70 ساله امام خواهد بود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول