اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره هنر و انقلاب اسلامی

برترین‌های عرصه هنر و رسانه در بم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در جشنواره هنر و انقلاب اسلامی برترین‌های عرصه هنر و رسانه تجلیل شدند.

برترین‌های عرصه هنر و رسانه در بم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، چهارشنبه شب در ادامه برگزاری جشنواره هنر و انقلاب اسلامی در بم اختتامیه دومین جشنواره هنر و رسانه استان کرمان برگزار شد.

در جشنواره هنر و رسانه 160 اثر از مطبوعات استان کرمان به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت در بخش عکس و بدون رتبه‌بندی از رحیم بنی‌اسدآزاد و محسن سعادت‌نصری تجلیل شد.

 همچنین در بخش کاریکاتور محمدصالح رزم‌حسینی و هادی طالبی به عنوان افراد برتر معرفی شدند.

در بخش گزارش خبری خانم فاطمه آرا از نشریه همراه با اثر خشت اول گر نهد معمار کج، الهه اسلامی از نشریه مهر کرمان با اثر سینماهای کرمان بحران زده همچون پاکستان پس از سیل و صدیقه انجم‌شعاع از نشریه ثارالله با اثر جشنی تا نزدیکی سحر رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش گزارش غیر خبری خانم مهسا حقانیت از نشریه پیام ‌ما با اثر 18 سال چشم انتظاری، امید طاهری از نشریه استقامت با اثر بن‌بستی با هزاران در و پنجره و الهه اسلامی از نشریه مهر کرمان با اثر کسی نمی‌داند تایپوگرافی چیست به عنوان برترین‌های این بخش معرفی شدند.

در بخش مصاحبه این جشنواره هم امیر شول‌سیرجانی از نشریه پاسارگاد سیرجان با مصاحبه وقتی اشک‌های آقای نویسنده درآمد، اول شد.

در بخش یادداشت امید طاهری از نشریه استقامت با اثر این بچه مال کیست، اول شد و در این بخش بتول ایزدپناه از نشریه کرمان امروز با اثر روایت یک زندگی به عنوان برگزیده ویژه بخش یادداشت معرفی شد.

این جشنواره به همت حوزه هنری استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول