اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری؛

جشنواره هنر و رسانه در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: جشنواره هنر و رسانه با هدف تقویت روزنامه‌نگاری تخصصی و ارتقای محتوای بخش فرهنگ و هنر در کرمان برگزار می‌شود.

جشنواره هنر و رسانه در کرمان برگزار می‌شود
عباس سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: رسانه‌ها با تحولاتی که در جنبه‌های مختلف داشته‌اند، به عنوان حاملان و منتقل‌کنندگان پیام در ساخت فرهنگ عمومی، باورها و افکار عمومی موثر هستند.
وی با بیان اینکه برپایی جشنواره‌ هنر و رسانه ابتکاری نوین در عرصه روزنامه‌نگاری استان بوده است، بیان داشت: این جشنواره به عنوان بستری مناسب برای حضور هنرمندان، فعالان و استادان مطرح مطبوعاتی و زمینه‌ای برای ارتقای بخش فنی محتوای حوزه‌ رسانه است.
سالاری هدف از برگزاری این جشنواره را  پویاتر شدن و رشد هنر در جامعه، بالا بردن کیفیت اطلاع‌رسانی در زمینه هنر، آشنایی هرچه بیشتر با فنون کار با رسانه و سنجش توانایی‌های فعالان هنر در عرصه رسانه برشمرد.
وی تقویت روزنامه‌نگاری تخصصی، ارتقای محتوای بخش فرهنگ و هنر و همچنین بالا بردن سطح علمی شرکت‌کنندگان با برپایی کارگاه‌های آموزشی را از دیگر اهداف جشنواره هنر و رسانه عنوان کرد.
سالاری با اشاره به شرایط اعلام شده در فراخوان جشنواره هنر و رسانه استان کرمان بیان کرد: آثار باید در یکی از قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، مقاله، خبر، تیتر، کاریکاتور و عکس ارائه شوند.
رئیس حوزه هنری استان کرمان تصریح کرد: تمام روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان کرمان در مطبوعات محلی، خبرگزاری‌ها و نمایندگی سراسری در کرمان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
سالاری اظهار داشت: تنها آثاری در مسابقه شرکت داده می‌شوند که از ابتدای آبان ماه 88 تا پایان مهر ماه سال جاری در یکی از نشریات استان کرمان و یا ضمیمه نشریات سراسری که مربوط به استان کرمان است به چاپ رسیده باشند.
وی افزود: درج اثر در سایت خبرگزاری برای شرکت در جشنواره کافی نیست و  متقاضیان می‌توانند حداکثر در دو بخش و در هر بخش با دو اثر در جشنواره شرکت کنند.
سالاری با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان باید آثار خود را تا پایان آذر ماه جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، بیان کرد:  آثار فاقد نام نویسنده یا عنوان مستعار باید به تایید مدیر مسئول نشریه یا خبرگزاری رسیده باشد.
وی از فرم تکمیل شده‌ درخواست شرکت در جشنواره و  یک نسخه از اصل نشریه‌ای که اثر در آن به چاپ رسیده است به انضمام متن نهایی تایپ شده مطلب به عنوان مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره هنر و رسانه استان کرمان نام برد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول