اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر تاکید کرد

احداث پل چهارم شوشتر روی رودخانه کارون

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر شوشتر بر احداث پل چهارم شوشتر بر رودخانه کارون در این شهرستان تاکید کرد و گفت: مطالعات این طرح نیز انجام شده است.

احداث پل چهارم شوشتر روی رودخانه کارون

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده عصر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: پل چهارم شوشتر در بالادست پل بند میزان و خارج از عرصه تاریخی این پل از سال‌ها پیش طراحی و مطالعه شده است و باید در شرایط کنونی برای احداث آن اعتبار در نظر گرفته شود.

وی افزود: در سال‌های قبل بیش از یک میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری شوشتر برای مطالعات این پروژه در نظر گرفته شده و هزینه شده است و حال باید برای اجرای آن اعتبار تخصیص شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکلات ترافیک در شوشتر چاره‌اندیشی شود، تاکید کرد: باید برای رفع مشکل ترافیک در شوشتر با احداث پل بر رودخانه کارون چاره اندیشی شود و بهترین کار در شرایط کنونی تلاش برای جذب اعتبار برای این پل است.

وی با اشاره به اینکه همه مسائل برای آغاز به کار این پروژه آماده است، افزود: در شرایط کنونی طرح‌ها، نقشه‌های اجرایی، طرح مطالعاتی و نظرات مشاور در‌باره این طرح مدون شده است و هیچ مشکلی برای تخصیص اعتبار به این پروژه وجود ندارد.

حسین‌زاده خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وضعیت ترافیک در سطح شهرستان شوشتر با پل‌های متعدد شناور کنترل می‌شود که باید در این باره باید تلاش کرد تا وضعیت با احداث پل چهارم شوشتر تغییر کند و ترافیک در سطح شهرستان شوشتر به حداقل کاهش یابد.

وی با گلایه از مدیریت پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: وضعیت سازه‌های آبی تاریخی شوشتر روز به روز بد‌تر می‌شود و حتی مدیر این پایگاه هفته‌ای یک بار نیز به شوشتر سفر نمی‌کند و در این شهرستان حضور ندارد.

حسین‌زاده تاکید کرد: نمی‌توان شهرستان شوشتر را از راه دور مدیریت کرد و باید برای وضعیت پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول