اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاخیر در احداث نور پل شطیط؛

کابل‌کشی احداث نورپل شطیط استاندارد نبود

خبرگزاری فارس: پس از ضرب‌الاجل 10 روزه که معاون مدیر کل راه‌وترابری استان در سفر استاندار به شوشتر برای نور پل شطیط اعلام کرد هنوز روشنایی این پل تامین نشده است.

کابل‌کشی احداث نورپل شطیط استاندارد نبود
مدیر اداره راه و ترابری شهرستان شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: قرار بود این پل در مدت 10 روز تامین نور شود ولی به دلیل وجود اختلاف نظری بین مشاور و پیمانکار هنوز چنین اتفاقی نیافتاده است.
محمود شهبازیان ادامه داد: مشاور پل شطیط از نحوه کابل‌کشی و اجرای این پروژه ایراداتی گرفته است که برای این مهم به اداره برق شهرستان شوشتر نامه‌نگاری شد که تا تامین استاندارد‌های لازم برای این پروژه این پل تامین نور نشود و مجوز‌های لازم صادر نشود.
وی با تاکید بر اینکه مرحله دوم پایه‌های نور این پل نیز نصب شده است، بیان کرد: مرحله دوم پایه‌های نور این پل نیز نصب شده است و از این نظر هیچ مشکلی وجود ندارد.
شهبازیان با اشاره به اینکه با حل اختلاف‌نظر مشکل نور این پل برطرف می‌شود، افزود: در تلاش هستیم تا با مدیران و مشاور و پیمانکار این پروژه بزرگ جلسه‌ای ترتیب دهیم تا مشکل به نوعی برطرف شود تا نور این پل بزرگ نیز تامین شود.
مدیر اداره راه و ترابری شهرستان شوشتر خاطرنشان کرد: پل شطیط شوشتر از پروژه‌های بزرگ اداره کل راه و ترابری استان است و به این دلیل تلاش زیادی برای تسریع در حل مشکلات آن شده است.
وی از حل قریب‌الوقوع این مشکل خبر داد و گفت: در این باره رایزنی‌های بسیاری شده است و در حال مشاوره گرفتن از اهل فن برای این امر هستیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول