اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دزفول:

احداث 2 پل دزفول 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول گفت: احداث دو پل جدید در دزفول نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است که شهرداری دزفول این اعتبار را تامین می‌کند.

احداث 2 پل دزفول 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
محمدعلی دوایی‌فر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: به منظور کاهش ترافیک و حل گره‌های ترافیکی، احداث دو تقاطع غیر هم‌سطح در خیابان‌های این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است و در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه خیابان 45 متری فتح‌المبین یکی از خیابان‌های اصلی شهر بوده و قسمت‌های مختلف شهر را به هم متصل می‌کند و همواره با مشکل ترافیک مواجه بوده، شهرداری دزفول برای باز شدن گره‌های ترافیکی با نظر کارشناسی اقدام به ساخت این دو پل در خیابان مزبور کرده‌ است.
شهردار دزفول گفت: محل احداث یکی از این پل‌ها تقاطع خیابان شریعتی و 45 متری فتح‌المبین و دیگری تقاطع 45 متری فتح‌المبین و خیابان امام خمینی (ره) است که برای ساخت هر کدام از این پل‌ها 15 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گفته دوایی فر،‌هر کدام از این سازه‌ها دارای طول ۳۵۲ متر و عرض مفید ۱۵ متر هستند و از بتون مسلح در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود.
وی افزود: اعتبار ساخت هر دستگاه پل غیرهمسطح بالغ بر  ۱۵ میلیارد ریال است که از محل منابع اعتبار استانی و شهرداری دزفول تامین شده و حداکثر تا شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسند.
شهردار دزفول گفت: با توجه به اینکه تمرکز تجاری دزفول در مرکز شهر و خیابان شریعتی است، و به تبع آن مشکلات ترافیکی، شهرداری دزفول در نظر دارد با جداکردن تمرکز تجاری از مرکز شهر و احداث پارکینگ در حاشیه این مشکل را حل کند.
دوائی فر افزود: احداث گذرهای کمربندی و یک طرفه کردن بعضی خیابان‌ها به حل مشکل ترافیک کمک خواهد کرد که در آینده اجرا خواهد شد.
شهردار دزفول از مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های این شهرداری  استقبال کرد و گفت: پل غیر همسطح  تقاطع شریعتی به بلوار ۴۵ متری توسط شرکت «به بنا بروجرد» و پل تقاطع خیابان امام و بلوار مذکور  توسط «سازمان عمران شهرداری دزفول» ساخته می‌شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول