اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خبر داد:

اختصاص 110 میلیارد برای احداث پل‌های روگذر و ساماندهی قره‌سو

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: امسال برای احداث پل‌های روگذر (تقاطع غیرهمسطح) در شهر کرمانشاه 80 میلیارد ریال و برای ساماندهی قره‌سو 30 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

اختصاص 110 میلیارد برای احداث پل‌های روگذر و ساماندهی قره‌سو
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید‌دادوش هاشمی با اشاره به اجرای پل‌های رو‌گذر در کرمانشاه اظهار کرد: اجرا و احداث سه طرح تقاطع غیرهمسطح (‌میدان امام حسین(ع)، میدان شهدا و الهیه‌) در شهر کرمانشاه در دست اقدام است و با اجرای این پل‌ها قصد داریم تا به روند حل مشکل ترافیک در شهر کرمانشاه کمک کنیم.
وی عنوان کرد: روند اجرای این پل‌ها را با جدیت پیگیری می‌کنیم و هر هفته‌ از چگونگی روند اجرای آن‌ها بازدید به عمل می‌آید.
هاشمی خاطر‌نشان کرد: کرمانشاه مشکل ترافیک دارد لذا‌ اجرای پل‌های روگذر در حل مشکل ترافیکی بسیار تاثیرگذار است.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: اقدامات لازم برای شروع عملیات اجرایی قطار شهری کرمانشاه که در رفع مشکل ترافیکی بسیار مهم بوده، صورت گرفته است.
وی با اشاره به اجرای ساماندهی حاشیه رودخانه قره‌سو گفت: ساماندهی رودخانه قره‌سو نقش مهمی‌ در زیباسازی و ایجاد مکانی مفرح برای شهروندان کرمانشاهی خواهد داشت لذا اجرای این پروژه را نیز با جدیت پیگیری و دنبال می‌کنیم.
هاشمی با بیان اینکه پیمانکار و مشاور این طرح اجرای آن را به صورت جدی دنبال می‌کنند، تصریح کرد: هر پروژه‌ای که اجرا آن با جدیت دنبال شود و از پیمانکار قوی و توانمندی نیز برخوردار باشد مشکل اعتباری نخواهد داشت و به موقع اعتبار آن را اختصاص خواهیم داد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول