اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پل کلل 48 درصد پیشرفت دارد

50 میلیارد ریال برای احداث پل بزرگ کلل در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 48 درصدی پل بزرگ کلل در دشتستان خبر داد و گفت: برای احداث این پل 50 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

50 میلیارد ریال برای احداث پل بزرگ کلل در دشتستان
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان بوشهر در سال جهاد اقتصادی با شتاب و کیفیت مطلوبی در دست اجراست و موفقیت‌های قابل‌توجهی نیز حاصل شده است.
وی افزود: رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌تر کردن راه‌ها و بزرگراه‌ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد و امیدواریم به فضل خدا بتوانیم به اهداف از قبل تعیین شده برسیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 48 درصدی پل بزرگ کلل در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: پل کلل به عنوان راه ارتباطی برازجان گناوه به طول 430 متر و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال با 48 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
صفایی بوشهری تصریح کرد: پل کلل در واقع مسیر استراتژیکی است که در محور مواصلاتی استان بوشهر به سمت خوزستان قرار دارد و دوبانده شدن این پل اهمیتی بسیار زیاد در توسعه و رونق استان دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان شهرستان دشتستان همکاری مطلوبی دارند و قرارگاه خاتم و موسسه الهادی نیز در اجرای این طرح اهتمام ویژه‌ای دارند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه احداث این پل بخشی از پروژه بزرگ بزرگراه اهرم به دیلم است گفت: کل اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای کامل راه اهرم گناوه و دیلم به طول 213 کیلومتر بالغ بر 250 میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار لازم و رفع معارض تا پایان شهریور سال 91 شاهد تکمیل پروژه پل کلل در این مسیر مهم خواهیم بود.
صفایی بوشهری اذعان کرد: تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی و آسفالت مجدد راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و احداث راه‌های جدید در مناطق صعب‌العبور نیز با همت این اداره کل در دست انجام است.
وی یادآور شد: برای توسعه اقتصادی و افزایش بهره‌وری باید نسبت به بهبود وضعیت راه‌ها و بزرگراه‌ها در استان اهتمام ورزیم.
انتهای پیام/آ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول