اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس خبر داد:

موافقت میراث فرهنگی با احداث پل بر رودخانه گرگر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: میراث فرهنگی برای نخستین بار با احداث پلی در عرصه رودخانه گرگر موافقت کرده است.

موافقت میراث فرهنگی با احداث پل بر رودخانه گرگر
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح جامع شهرستان شوشتر اظهار داشت: میراث فرهنگی درباره احداث پلی در عرصه رودخانه کارون در شاخه گرگر موافقت کرده است و باید از این فرصت کمال استفاده را کرد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون میراث فرهنگی در این‌باره شدیدا مخالفت می‌کرد، خاطرنشان کرد: تاکنون میراث فرهنگی در این‌باره شدیدا مخالفت می‌کرد ولی به دلیل فشار‌های اجتماعی و مردمی به این نهاد مجبور شده است تا در این‌باره موافقت کند و باید از این فرصت برای احداث این پل استفاده کرد.
سادات ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید اعتبار احداث این پل به صورت ملی در نظر گرفته شود، افزود: باید تلاش کرد تا اعتبار مورد نیاز برای احداث این پل به صورت ملی در نظر گرفته شود تا احداث آن مانند پل شطیط به 8 سال ختم نشود و در این باره باید رایزنی‌های زیادی انجام شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید توسعه شهری در طرح جامعه دیده شود، تاکید کرد: باید به بخش توسعه شهر توجه کرد و از تصویب ضابطه‌های دست و پاگیر برای مردم خودداری شود تا بتوان برای توسعه همه جانبه شهری گامی موثر برداشت و این مهم باید در طرح منظور شود.
نماینده مردم شهرهای شوشتر و گتوند خاطرنشان کرد: احداث دو خیابان موازی خیابان طالقانی باید در طرح منظور شود تا در آینده نیز مشکلات ترافیکی شهری به بن بست ختم نشود.
سادات ابراهیمی با تاکید بر اینکه وزارت مسکن و راه‌سازی باید به شوشتر توجه ویژه کند، گفت: باید برای پرداخت هزینه‌های جاری در راه آماده سازی تعاونی‌های مسکن در سال‌های گذشته حقوق شهرداری پرداخت شود و در این باره وزیر مسکن نیز دستورات لازم را صادر کرده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول