اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایی:

تخریب نامزدهای جبهه متحد به اوج رسیده است

خبرگزاری فارس: عضو کمیته بانوان جبهه متحد اصولگرایی با انتقاد از عدم پایبندی برخی از جریان‌های سیاسی به اخلاق انتخاباتی گفت: تخریب نامزدهای جبهه متحد به اوج خود رسیده است.

تخریب نامزدهای جبهه متحد به اوج رسیده است

لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: اعضای شورای مرکزی و چهره‌های شاخص جبهه متحد از ابتدای تشکیل این تشکل تأکید داشتند که هیچ گروه اصولگرایی را رقیب خود نمی‌دانند.

وی تصریح کرد: تا به امروز همه اعضای جبهه متحد و کاندیداهای مورد حمایت این تشکل اصولگرا به شعار فوق پایبند بوده‌اند و این در حالی است که در این روزها تخریب نامزدهای جبهه متحد اوج گرفته است.

* کسانی که خود را اصولگرا می‌دانند، به رهنمودهای رهبری توجه کنند

نماینده مردم تهران،‌ ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی درباره لزوم پرهیز از رفتارهای غیر اخلاقی و تنش‌زا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی اصولگرایان اطاعات از اوامر ولی‌امر مسلمین است و کسانی که خود را اصولگرا می‌دانند باید در این شرایط حساس به رهنمودهای معظم‌له توجه ویژه و جدی داشته باشند.

افتخاری خاطرنشان کرد: اگر گروه‌ها و چهره‌های اصولگرا با هم رقابت داشته باشند، به طور قطع این رقابت به سود مخالفان اصولگرایان خواهد بود.

* خیلی‌ها منتظر دیدن جنگ اصولگرایان هستند

وی یادآور شد: از سوی بسیاری از دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب این روزها منتظر دیدن درگیری و اختلاف و جنگ میان اصولگرایان هستند و همه ما وظیفه داریم که شرایط را در آستانه برگزاری انتخابات آرام کنیم.

افتخاری تأکید کرد: تحقق این مهم با پرهیز از رفتارهای غیر اخلاقی میسّر خواهد بود و امیدواریم در روزهای باقی‌مانده تا 12 اسفند شاهد وحدت و هم‌دلی بیشتر میان گروه‌های مختلف اصولگرا باشیم.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول