اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفارهرندی:

اختلاف میان اصولگرایان به مصلحت نیست

خبرگزاری فارس: وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم دو جبهه متحد اصولگرایان و پایداری به وحدت برسند چرا که اختلاف میان اصولگرایان به مصلحت نیست.

اختلاف میان اصولگرایان به مصلحت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدحسین صفار هرندی در سلسله‌ همایش‌های راه و بی‌راه ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: این ایام یادآور تحولات ایران در دنیا است که از جمله تحولات بزرگ می‌توان به انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: باید جایگاه این انقلاب و کشور را همواره در هر شرایطی درک کنیم چرا که درک ما از این شرایط منجر به برآیندها و برآوردهای درست از شرایط حاضر می‌شود.

صفارهرندی خاطرنشان کرد: امام راحل در زمان انقلاب برآوردهای بسیار مثبت و درستی از رژیم شاه به ملت ارائه می‌دادند و جلوه پوچ آنها را نمایان می‌کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب محصول برآوردها است، ادامه داد: این انقلاب محصول همین برآوردهای درست امام راحل بود چرا که حتی آمریکایی‌ها نیز به برآوردهای درست امام پی برده بودند و از سال 56 احساس خطر کردند.

صفارهرندی در ادامه با بیان اینکه باید در شرایط حاضر برآوردهای درست را درک کنیم و بتوانیم پیش‌بینی درستی از شرایط داشته باشیم، افزود: همان‌طور که فرماندهان اسرائیلی اظهار داشتند جنگ 33 روزه جنگ اسرائیل با ایران بود، پس می‌دانند که قدرت جنگ با ایران را ندارند چرا که جنگ با ایران همانند جنگ با افغانستان، عراق و دیگر کشورها نیست.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به خیزش‌های منطقه و بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه گفت: اگر در سال 72 به توصیه‌های مجلس ششمی‌ها گوش می‌کردیم در حال حاضر نمی‌توانستیم شاهد این خیزش‌ها و بیداری اسلامی در منطقه باشیم در حالی که در حال حاضر شاهد فروپاشی نوچه‌های اطراف آمریکا از جمله مبارک، قذافی و ... هستیم.

صفارهرندی در ادامه با اشاره به انتخابات آتی مجلس افزود: باید در انتخابات 12 اسفند تمام شرایط و جوانب را مدنظر داشته باشیم تا افرادی اصلح و واجد شرایط وارد مجلس شوند تا افرادی ترسو و امتحان‌ نشده نباشند.

وی با اشاره به وجود دو جبهه متحد اصولگرایان و پایداری در عرصه انتخابات اظهار داشت: امیدواریم این دو جبهه به تعاملات و مشترکاتی برسند چرا که عدم اتحاد آنها به مصلحت نیست.

انتهای پیام/م10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول