اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

اصولگرایان بر موارد مشترک تأکید کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تأکید کرد: اصولگرایان به جای پرداختن به مسائل غیر مشترک، بر اشتراکات خود تأکید کنند.

اصولگرایان بر موارد مشترک تأکید کنند

حجت‌‌الاسلام سیدرضا اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: شرایط کشور حساس بوده و چشم دشمنان خارجی و فتنه‌گران و منحرفان داخلی به تحولات ایران و عملکرد اصولگرایان دوخته شده است.

وی تصریح کرد: هدف آنها این است که بگویند اصولگرایان برای اداره کشور توانایی و کفایت لازم را نداشته و با هم بر سر مسائل کوچک اختلاف دارند.

* نباید این‌گونه برداشت شود که اصولگرایان به جان هم افتاده‌اند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با اشاره به برخی اختلاف‌های ظاهری در میان گروه‌های اصولگرا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های مغرض مدام بر طبل اختلافات می‌کوبند و برخی از دوستان ما در این جریان سیاسی نیز اگر چه اختلاف سلیقه جدی با هم ندارند، اما توجهی به شرایط حساس کشور نکرده و مدام به اختلافات می‌پردازند.

اکرمی تأکید کرد: ما نباید به صورتی عمل کنیم که شائبه جنگ اصولگرایان برای تصاحب کرسی‌های مجلس ایجاد شده و مردم بگویند اینها برای کسب قدرت بیشتر به جان هم افتاد‌ه‌اند.

وی با بیان اینکه در شرایط فوق همه اصولگرایان واقعی باید رهنمودهای رهبری معظم انقلاب را مدنظر داشته باشند، گفت: معظم‌‌له بارها بر حفظ آرامش جامعه و پرهیز از رفتار و گفتار تنش‌زا در کشور تأکید کرده‌اند و اصولگرایان باید تحقق این فرمایشات را همواره مدنظر قرار دهند.

* مردم شرایط را درک می‌کنند، کاندیداها مراقب باشند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما آگاه و با بصیرت بوده و شرایط را درک می‌کنند.

اکرمی تأکید کرد: به طور قطع این مردم شرایط را درک کرده و متوجه می‌شوند که کدام کاندیدای انتخابات از روی اخلاص عمل کرده و چه کسانی به دنبال منافع شخصی و گروهی هستند، لذا کاندیداها باید مراقب باشند.

وی با بیان اینکه اصولگرایان نقاط مشترک بسیاری دارند، متذکر شد: در این شرایط لازم است دوستان ما در گروه‌های مختلف اصولگرا بیش از آنکه به دنبال پرداختن به اختلافات باشند، بر روی مسائل مشترک تأکید کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در پایان اذعان داشت: به طور قطع در پیش گرفتن این رویه، محاسن زیادی برای اسلام و انقلاب خواهد داشت.

انتهای پیام/ن10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول