اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

اتحاد ملت و رهبری مرگ استکبار و صهیونیست است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: اتحاد مردم کشور با مقام معظم رهبری مرگ استکبار و صهیونیست است.

اتحاد ملت و رهبری مرگ استکبار و صهیونیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال گنجی ظهر امروز در مراسم رزمایش پدافند غیر عامل دانش‌آموزی هنرستان شهید دکتر شهریاری اظهار داشت: بزرگ‌ترین هدف دشمن جدایی جوانان از رهبری است.

وی با اشاره به اینکه سرنگونی رژیمی که حافظ و حامی منافع غرب و استکبار در کشور بود، از مهم‌ترین دلایل دشمنی آمریکا با ایران است،‌ خاطر نشان کرد: با سقوط طاغوت دست چپاول‌گر استکبار از کشور کوتاه شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه شعارهای آزادی و حقوق بشر غربی‌ها برای کشورهای جهان سوم سودی نداشته است، ‌اضافه کرد: این شعارها فقط در راستای تامین منافع مادی و سیاسی آن‌ها محسوب می‌شود.

وی به پیشرفت‌های شگرف اقتصادی، فرهنگی، توسعه انسانی و سیاسی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان با تحریم‌ها و اقدامات صورت گرفته علیه ایران طی 33 سال، نتوانستند به اهداف شوم خود در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسند.

گنجی با اشاره به اینکه انقلاب‌ها و بیداری اسلامی  که در حال حاضر در کشورهای منطقه رخ می‌دهد از انقلاب اسلامی ایران تاثیر گرفته است، یادآور شد: همه شعارهایی که توسط ملت‌ها مسلمان و انقلابی منطقه سر داده می‌شود، رنگ و بوی شعارهای انقلاب اسلامی ایران را دارد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش دشمن سعی بر این است که بگوید خیزش‌های ملت‌های مسلمان بیداری اسلامی نیست، ادامه داد: دشمنان از استقلال طلبی کشورهای زیر سلطه می‌ترسند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل نگرانی و ناراحتی استکبار پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های نظامی، علمی و هوا فضا محسوب می‌شود، ادامه داد: کشور در بسیاری از علوم رتبه‌های نخست را در منطقه و جهان کسب کرده است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی یک کشوری از مهم‌ترین عوامل پیشرفت آن کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: متوسط سن دانشمندان کشور بین 25 تا 30 سال بیانگر نیروی انسانی قوی و فعال در زمینه‌های مختلف است.

گنجی با تاکید بر اینکه باید در مقابل دشمنان هوشیاری داشت، خاطر نشان کرد: با شناخت توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن باید با آن‌ها مقابله کرد و جوانان نباید هراسی از تهدید‌های آن‌ها داشته باشند.

وی اظهار داشت: پیروزی‌های اخیر نظام مقدس ایران در عرصه‌های مختلف موجب نگرانی و ناراحتی شدید دشمنان شده است.

انتهای پیام/م20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول