اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه

کتاب‌ "شهدای غدیر" و "شهدای همبستگی" در کرمان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دو کتاب "شهدای غدیر" و "شهدای همبستگی" رونمایی شد.

کتاب‌ "شهدای غدیر" و "شهدای همبستگی" در کرمان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دو کتاب "شهدای غدیر" و "شهدای همبستگی" به همت روابط عمومی سپاه ثارالله کرمان رونمایی شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کتاب شهدای غدیر به پاس گرامیداشت 276 شهید غدیر در سانحه هوایی سال 81 کوه‌های سیرج به تحقیق و نویسندگی خلیل اسفندیاری به چاپ رسیده است.

محمدرضا کارنما بیان داشت: این کتاب علاوه بر معرفی شهدای غدیر به بیان مطالبی در زمینه دست نوشته‌ها و تصاویر شهدا پرداخته است.

وی افزود: نویسنده این کتاب مطالب و پیام‌های مسئولان در زمان این حادثه و همچنین تصاویری را از زمان این حادثه در کتاب خود ارائه کرده است.

کارنما ابراز داشت: "شهدای همبستگی" عنوان کتاب دیگری است که به نویسندگی محمدی در ارتباط با شهدای انفجار تروریستی پیشین زاهدان چاپ و منتشر شده است.

وی عنوان کرد: این کتاب مطالبی را در زمینه زندگی‌نامه و مقاله‌های مرتبط با شهدای همبستگی یا وحدت ارائه کرده است.

کارنما افزود: سپاه ثارالله کرمان نیز شش شهید والا‌مقام از جمله سرداران علی علویان، حسین مرادی، حسین اسدی و پاسداران مهدی سلیمانی، کریمی و شمس‌الدینی را در این حادثه تقدیم کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول