اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در تهران

کشتی‌گیران قمی در پیکارهای کارگران کشور روی تشک می‌روند

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیران قمی از امروز در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور برای تکرار قهرمانی سال گذشته خود با حریفان پیکار می‌کنند.

کشتی‌گیران قمی در پیکارهای کارگران کشور روی تشک می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بر اساس اعلام مسئولان برگزارکننده این دوره، رقابت‌های کشتی فرنگی کارگران قهرمانی کشور از امروز سه‌شنبه هجدهم بهمن ماه به مدت دو روز با شرکت چهره‌های مطرح کشور در اوزان مختلف در تهران برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی فرنگی کارگران قهرمان کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور به میزبانی گروه صنعتی پارس مینو برگزار می‌شود در حالی که ریاست هیئت کشتی کارگران کشور بر عهده حسن حمیدی قهرمان سابق آسیا است.

در سال‌های اخیر ورزشکاران قمی در رقابت‌های ورزشی کارگران قهرمانی کشور حضور موفق و فعالی داشته‌اند که مهم‌ترین موفقیت‌ها در رشته کشتی فرنگی و همچنین رشته ورزشی کاراته با کسب مدال‌های رنگارنگ به دست آمده است.

قم از جمله استان‌های کشتی‌خیز کشور است که در دو سال اخیر در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور موفق به کسب مدال و مقام‌های متعددی شده است که البته مهم‌ترین آنها مقام قهرمانی قم در سال گذشته این رقابت‌ها است.

سال گذشته در جدال تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور که در اوزان مختلف به انجام رسید، با درخشش نفراتی همچون حسن خدابنده لو و افشین میرصالحی، تیم کشتی فرنگی کارگران قم قهرمان کشور شد.

در این پیکارها که سال گذشته نیز در تهران برگزار شد، تیم کشتی فرنگی کارگران قم با کسب دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از سایر مدعیان با بیشترین امتیاز بر سکوی قهرمانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کارگران کشور ایستاد.

در این رقابت‌ها که با حضور برترین‌های این رشته و به میزبانی تهران انجام شد افشین میر صالحی در وزن 84 کیلوگرم با غلبه بر تمام حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد و روح‌الله میکائیلی نیز در وزن 96 کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شد.

در وزن 66 کیلوگرم این پیکارها نیز حسن خدابنده‌لو بعد از راهیابی به دیدار نهایی با وجود شایستگی که برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا داشت، در جایگاه دوم رقابت‌های کارگران کشور ایستاد و موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.

همچنین نشان برنز تیم کشتی فرنگی‌کاران کارگر استان قم را نیز در وزن 120 کیلوگرم مهدی فشکی یکی از کشتی‌گیران موفق قمی در سال‌های اخیر که سابقه حضور در تورنمنت معتبری همچون جام یادگار امام را در کارنامه دارد، کسب کرد تا این تیم در مجموع با چهار نشان طلا، نقره و برنز و کسب 54 امتیاز بر سکوی قهرمانی بایستد، ضمن اینکه در این رقابت‌ها تیم کشتی فرنگی کارگران تهران با کسب 50 امتیاز نایب قهرمان و تیم خوزستان با 46 امتیاز در جایگاه سوم مسابقات ایستاد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول