اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده فدراسیون کشتی

خانه کشتی سنندج به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: خانه کشتی شهرستان سنندج ظهر امروز با حضور نماینده فدراسیون کشتی به بهره‌برداری رسید.

خانه کشتی سنندج به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سرپرست هیئت کشتی کردستان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت سی و سومین پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری تمامی پیشکسوتان و فعالان کشتی کردستان بتوانیم این رشته ورزشی را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

اشرف‌ هدایت‌نژاد افزود: با بهره‌برداری این پروژه ورزشی زمینه برای فعالیت بیشتر ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته ورزشی فراهم شده است.

وی به قهرمانان و مدال‌آوران گذشته کشتی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در سطح استان از استعداد‌های ورزشی خاصی برخوردار هستیم که با همکاری و کنار گذاشتن کینه و کدورت‌ها و هم‌فکری مربیان و فعالان این رشته ورزشی می‌توان آنها را به قهرمانان واقعی تبدیل کرد.

به گفته هدایت‌نژاد، ورزشکاران و کشتی‌گیران امروزه کردستان می‌توانند راه قهرمانان گذشته کشتی این استان را ادامه دهند.

نماینده فدراسیون کشتی در سخنان خود خواستار توجه بیشتر مسئولان ورزش کردستان به رشته کشتی شد و بیان داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکنون از حمایت‌های خود به این رشته ورزشی دریغ نکرده اما این حمایت‌ها کافی نیست و امیدواریم بیشتر شود.

به گفته اسد شریف، کشتی کردستان با همفکری و همکاری کشتی‌گیران مانند سال‌های گذشته به جایگاه اصلی خود در کشور دست پیدا می‌کند و ما شاهد موفقیت‌های کشتی این استان خواهیم بود.

وی در پایان از حضور سرپرست فدراسیون کشتی در کردستان خبر داد و گفت: وی به زودی برای بازدید از کشتی کردستان در این استان حضور خواهد یافت.

اشرف هدایت‌نژاد در این مراسم حکم سرپرستی هیئت کشتی استان کردستان را که از طرف فدراسیون صادر شده بود، دریافت کرد.

سرپرست هیئت کشتی استان کردستان، سید صالح سید شهدا که از پیشکسوتان و فعالان این رشته ورزشی در سنندج است را طی حکمی به عنوان مسئول خانه کشتی این شهرستان معرفی کرد و شهرام معنوی نیز به عنوان رئیس هیئت شهرستان سنندج منصوب شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول