اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قرارداد محمدی با فدراسیون کشتی نهایی ‌‌شد

محمدی: تغییرات در کادر فنی و کشتی‌گیران نوجوانان نداریم

خبرگزاری فارس: مراد محمدی که از امروز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان شد، گفت: تغییرات در کادر فنی و کشتی‌گیران نوجوانان نداریم.

محمدی: تغییرات در کادر فنی و کشتی‌گیران نوجوانان نداریم

 مراد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر تغییرات در کادر فنی و کشتی‌گیران نوجوانان نخواهیم داشت و با همان نفرات قبلی به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در تشریح برنامه‌های خود گفت: مسابقات جهانی و آسیایی نوجوانان را پیش رو داریم و به همین خاطر در دو مقطع اردو کشتی‌گیران برتر اردو را محک خواهیم زد.

مربی مازندرانی تیم ملی نوجوانان کشتی کشورمان با تقدیر از رسول خادم مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی یادآور شد: با حضور خطیب، فدراسیون کشتی در شرایط خوبی قرار دارد و من هم تمام تلاشم را برای موفقیت کشتی نوجوانان انجام می دهم.

محمدی خاطرنشان کرد: استعداد بسیار خوبی در تیم ملی نوجوانان وجود دارند.

به گزارش فارس، در حکمی از سوی رسول خادم مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد کشور، سید مراد محمدی یکی از مربیان با سابقه مازندرانی شب گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور منصوب شد.

وی که دارنده یک مدال برنز 2008 المپیک پکن، یک مدال طلا و دو مدال برنز رقابت‌های جهانی و دارنده چندین مدال آسیایی و بین المللی است، بارها در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی برای کشتی کشورمان افتخارآفرینی کرده است.

محمدی همچنین به عنوان سرمربی دو سال پیایی هدایت تیم گاز مازندران را در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را برعهده داشت.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول