اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مراد محمدی 35 کشتی‌گیر را به تیم ملی دعوت کرد

8 کشتی‌گیر مازندرانی در لیست جدید محمدی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: پس از انتخاب سید مراد محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان، این مربی در نخستین اردو، 35 کشتی‌گیر نوجوان را به اردو دعوت کرد که از این تعداد هشت کشتی‌گیر از مازندران هستند.

8 کشتی‌گیر مازندرانی در لیست جدید محمدی

علی‌اصغر ثمربخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از حضور هشت کشتی‌گیر و دو مربی از مازندران در اردوی جدید تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان خبر داد.

ثمربخش بیان داشت: پس از اینکه سید مراد محمدی از سوی رسول خادم مدیر فنی تیم‌های ملی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور منصوب شد، این مربی کشتی‌گیران جدیدی را به این اردو فرا خواند.

وی تصریح کرد: صابر خانجانی در وزن 46 کیلوگرم، علی محمدزاده در 50 کیلوگرم، باقر سورکی آزاد در 54 کیلوگرم، ایمان صادقی در 58 کیلوگرم، حسین روزبه در 63 کیلوگرم، رضا مظفری در 69 کیلوگرم، علی شعبانی در 76 کیلوگرم و مهرشاد محمدی در وزن 100 کیلوگرم به عنوان هشت کشتی‌گیر مازندرانی در این اردو هستند.

رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: این اردو به منظور آمادگی بیشتر ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیایی در تهران برگزار می‌شود.

ثمربخش تصریح کرد: این اردو از 26 بهمن به مدت 12 روز تا هفتم اسفند در مجموعه ورزشی برق تهران با حضور مربیان و کشتی‌گیران برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: سرمربیگری تیم ملی کشتی نوجوانان کشورمان برعهده سید مراد محمدی از مربیان باتجربه مازندران است که دیگر مربی مازندرانی ستار شیرآقایی وی را در این اردو همراهی می‌کنند.

ثمربخش گفت: با توجه به میزان آمادگی خوب کشتی‌گیران مازندرانی به احتمال فراوان از 10 وزن ترکیب تیم ملی کشتی نوجوانان در رقابت‌های جهانی و آسیایی شش تا هفت کشتی‌گیر از مازندران هستند.

رئیس هیئت کشتی مازندران در پایان اذعان داشت: مازندران پایتخت کشتی ایران است به طوریکه کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات مختلف برون‌مرزی، افتخارات زیادی را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول