اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

دشمن از تک تک نیروهای مسلح ایران هراس دارد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز دشمنان از تک تک نیروهای مسلح انقلابی ایران در هراس هستند.

دشمن از تک تک نیروهای مسلح ایران هراس دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده صبح امروز در در جمع نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان آذربایجان غربی، در محل لشکر 64 ارومیه اظهار داشت: دهه فجر دهه عزت و مقاومت ملت بزرگ ایران است.

وی با اشاره به اینکه 19 بهمن ماه روز خاطره انگیزی در تاریخ انقلاب است، تصریح کرد: 19 بهمن ماه روز بیعت تاریخی فرزندان این مرز و بوم و همافران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی است.

این مسئول ایمان، توکل و اعتقاد نیروهای مسلح را رمز پایداری و اقتدار انقلاب عنوان کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس افتخاری است در تاریخ ایران که توانسته است صف دشمنان را عقب بزند.

جلال زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته، اظهار داشت: رهبری تفرقه را حرام شرعی و عامل جدایی را دشمنان نظام اعلام کرده‌اند و امروز فرمان رهبری یکدلی و صمیمیت در تمام قوا است.

وی با یادآوری اینکه اکنون رعب از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر جان تمام دشمنان نشسته است، افزود: امروز دشمنان از تک تک نیروهای مسلح انقلابی ایران در هراس هستند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: امروز قدرت جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه است و کسی جرات حتی تهدید نظام را نیز در سر نمی پروراند.

جلال بر حضور مقتدر و حماسی مردم را در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را مورد تاکید قرار داد و گفت: مردم همواره در پشتیبانی نظام و انقلاب خود راسخ هستند و با حضوری دیگر در راهپیمایی این روز مشت محکمی بر پاسخ به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول