اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ازنا:

امروز خورشید انقلاب بر تمام جهان می‌تابد

خبرگزاری فارس: فرماندار ازنا گفت: خورشید انقلاب اسلامی امروز تمام جهان را فرا گرفته است.

امروز خورشید انقلاب بر تمام جهان می‌تابد

ولی‌الله منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ازنا انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را حماسه ماندگار ملت ایران دانست و اظهار داشت: دهه فجر یادآور حماسه ماندگار ملت ایران است، که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با بهره‌گیری از دین مبین اسلام در رویارویی با رژیم  منحوس و استبدادی پهلوی به پیروزی رسید و فرهنگ و تمدن اسلامی تولدی دوباره یافت.

وی افزود: خورشید انقلاب اسلامی پس از سه دهه پرتوافکنی به جهان اینک مقتدرانه و پرفروغ‌تر از گذشته هم‌چنان از پس قله‌های سرافرازی و اقتدار در حال درخشیدن است.

منتظری بیان داشت: آنچه در این انقلاب انکارناپذیر است، تأثیر عمیق و تعیین کننده اسلام به عنوان محرک انقلاب و باور و اعتقاد مردم این کشور به ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار ازنا در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام امام و شهدا گفت: مردم ولایی و شهیدپرور ازنا در سایه با درایت رهبر معظم انقلاب در روز 22 بهمن ضمن شرکت پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعتی دوباره نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزایند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول