اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشتمین روز از دهه فجر صورت گرفت

برگزاری جشن انقلاب در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب و در هشتمین روز از دهه فجر، جشن انقلاب در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

برگزاری جشن انقلاب در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز در این مراسم پرشکوه و معنوی که با شرکت بیش از 200 نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن همایش‌های این اداره‌کل برگزار شد، برنامه‌های متعدد فرهنگی از جمله مولودی ‌خوانی اجرا گردید.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی امروزه با تجربه گران‌بهای 33 ساله خود تبدیل به الگوی بی‌بدیل برای بیداری امت بزرگ اسلامی در سراسر جهان شده است.

پرویز طاهری گفت: البته آن‌چه که موجب ماندگاری این انقلاب در میان هجمه‌های سنگین دنیای استکباری شده و کشتی نجات این ملت بوده اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی به هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: پیامبر اعظم الگوی بشریت و خورشید تابناکی است که عبودیت، اخلاق و سیمای نیکو، سخت‌گیری بر دشمنان، مودت و رحمت با دوستان از ویژگی‌های خاص شخصیت عظیم ایشان و پیروان آن حضرت است که کتاب‌های آسمانی نوید آن را داده‌اند.

طاهری در ادامه یادآور شد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی که برگرفته از مکتب متعالی اسلام ناب محمدی است امروزه الگوی کشورهای جهان شده و بیداری اسلامی الهام گرفته از ایران اسلامی و مبتنی بر استقلال و آزادی در دین مبین اسلام است.

وی تصریح کرد: به فرموده امام (ره) انقلاب ما ظالمان و مستکبران را به خاک مذلت می‌کشاند و آنچه امروز در کلام رهبر معظم انقلاب دیده می‌شود تحقق این فرموده امام و تحقق یک وعده الهی است.

طاهری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 و پیروزی‌های به دست آمده در بیداری اسلامی ریشه در عبودیت و نماز دارد که اساس دین مبین پیامبر گرامی اسلام است.

این مسئول به دست‌اندرکاران نظام تعلیم و تربیت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد تا برای آماده کردن نسل جوان و نوجوان این استان در راه توسعه و پیشرفت همراه با کمالات انسانی، مقوله نماز در مدارس را جدی گرفته و در برپایی آن از هر کوششی دریغ نورزند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول