اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

انقلاب ایران حس خودباوری را در زنان تقویت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: انقلاب ایران اسلامی حس اعتماد به نفس و خودباوری را در زنان جامعه تقویت کرد.

انقلاب ایران حس خودباوری را در زنان تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل حسین کیخا صبح امروز در همایش نقش‌آفرینی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی فوق‌العاده و ممتاز داشتند که این مهم ستودنی و غیرقابل انکار است.

وی افزود: امروز زنان مسلمان ایرانی با حضور گسترده خود به روشنی بیان کرده‌اند که در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... با توجه به اعتقادات دینی خود حضوری فعال دارند.

کیخا ادامه داد: زنان ایرانی در تمام عرصه‌های انقلاب دوشادوش مردان حرکت و با حمایت خود از مردان در پیروزی انقلاب سهم عمده‌ای ایفا کرده‌اند.

فرماندار زابل تصریح کرد: زنان علاوه بر حضور در صحنه‌های انقلاب، مشوق اصلی برای مردان و همسران خود برای شرکت در مبارزات و به ویژه شرکت در جنگ تحمیلی و تربیت فرزندانی صالح بوده‌اند.

کیخا گفت: امروز پس از گذشت 33 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، فریاد قدرت‌مندانه مردم ایران اسلامی در اقصی‌نقاط جهان شنیده می‌شود و به فرموده مقام معظم رهبری" این انعکاس مظلومانه اما قدرتمندانه مردم ایران اسلامی است که به گوش می‌رسد"

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی بر قله پیشرفت و توسعه قرار دارد، افزود: ایران به عنوان کشوری مقتدر در دنیا پر آواز شده که این امر مرهون شهیدانی است که خون خود را به پای نهال این انقلاب فدا کرده‌ و مرهون مادرانی است که در قبال خون فرزندان خود مقاومت و پایداری کرده‌اند.

فرماندار زابل گفت: انقلاب ما تحولات فکری فراوانی برای زنان ایجاد کرد و توانست حس اعتماد به نفس و خود‌باوری را به آنان باز گرداند به طوریکه جامعه امروزی ما مفتخر است که زنان در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، امور اجرایی و پست‌های تصمیم‌گیری کلان حضوری فعال دارند.

کیخا گفت: زنان در طول عمر با برکت انقلاب در برهه‌های حساس و سرنوشت ساز از جمله صحنه‌های انتخاباتی همراه و همگام با دیگر اقشار مردم حضوری فعال و پر رنگ دارند.

فرماندار زابل با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یکی از صحنه‌های سیاسی کشور است حضور مردم در این صحنه بسیار با ارزش است.

وی گفت: دشمنان برای انتخابات ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند که مردم ایران در کمال هوشیاری و بصیرت در این صحنه مهم شرکت کرده و نقشه‌های دشمنان را خنثی می کنند.

کیخا گفت: انتخابات از مهم‌ترین نمادهای مردم سالاری دینی است و نقش آگاهانه و با بصیرت زنان در انتخابات و حضور حداکثری آنان بسیار حایز اهمیت است.

وی در ادامه گفت: از اجرای برنامه‌هایی که مربوط به بانوان در سطح منطقه باشد به جد حمایت می‌شود و همه مسئولان در این زمینه موظف به همکاری هستند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول