اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

2 پروژه عمرانی خورگام رودبار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دو پروژه عمرانی در خورگام رودبار همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیدند.

2 پروژه عمرانی خورگام رودبار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار رئیس آب و فاضلاب روستایی رودبار ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی روستای گردویشه این شهرستان، اظهار داشت: این پروژه با احداث یک باب ایستگاه پمپاژ و تجهیزات آن به بهره‌برداری رسیده است.

داریوش کاظمی افزود: برای تامین آب شرب این روستا یک مخزن ذخیره آب 50 مترمکعبی احداث و 900 متر اجرای خط انتقال انجام گرفته است.

وی اجرای خط هوایی 20 کیلوولت هوایی به مقدار 600 متر و خرید یک مورد امتیاز برق ایستگاه پمپاژ را از دیگر اقدام‌های انجام شده عنوان کرد. عملیات اجرایی این پروژه از سال 88 آغاز شد و در مدت دو سال کار مداوم به مرحله بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول بهسازی یک دهنه چشمه، تهیه و نصب یک دستگاه سیستم گندزدایی را از دیگر اقدام‌های انجام شده برای آبرسانی این روستا برشمرد.

به گفته کاظمی، با بهره‌برداری از این پروژه بیش از 66 خانوار با جمعیتی بالغ بر 230 نفر از داشتن آب شرب بهره‌مند شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار نیز در مراسم افتتاح خانه بهداشت روستای نوده خورگام، اظهار داشت: مردم از ولی‌نعمتان نظام هستند و خدمت‌رسانی به آنان یک وظیفه است.

کاظم ارجمندی، با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب به پشتوانه مردم میسر شده است، اذعان داشت: حضور مردم در 33 سال از عمر پر برکت انقلاب نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را دو زمان سرنوشت‌ساز کشور و نظام دانست و خاطر نشان کرد: حماسه حضور مردم در این دو میدان سرنوشت‌ساز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم می‌زند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار با اشاره به پروژه خانه بهداشت روستای نوده، ابراز داشت: این روستا با دارا بودن 800 نفر جمعیت در بخش خورگام رودبار واقع شده است. احداث خانه بهداشت نوده به دلیل فرسوده بودن ساختمان خانه بهداشت روستا در دستور کار قرار گرفت.

ارجمندی ادامه داد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 75 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و با زیربنای کلی 90 مترمربع احداث شده است.

به گفته وی خانه بهداشت نوده وابسته به مرکز بهداشتی و درمانی روستای پشتکلا است و دو بهورز در این خانه بهداشت فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول