اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

9 طرح عمرانی در شهرستان انار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر 9 طرح رفاهی، خدماتی، مسکونی و درمانی با حضور معاون استاندار کرمان در شهرستان انار افتتاح شد.

9 طرح عمرانی در شهرستان انار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار صبح امروز با حضور کریم مهرشاد معاون توسعه منابع انسانی استاندار کرمان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای، مدیرعامل شرکت گاز و مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان 9 طرح عمرانی در شهرستان انار به بهره‌برداری رسید.

24 واحد مسکن مهر بسیجیان در زمینی به مساحت 2 هزار و  870 مترمربع با زیربنای 2 هزار و 760 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد ریال در انار به بهره‌برداری رسید.

همچنین مرکز فنی و حرفه‌ای شهید عبداللهی انار با هزینه‌ای بالغ بر یک‌ میلیارد و 60 میلیون ریال که از این مبلغ یک‌ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی و 60 میلیون ریال از کمک‌های مردمی تأمین شده است، افتتاح شد.

در این مرکز خدماتی رشته‌های برق صنعتی، برق ساختمانی و جوشکاری تاسیسات فعال است و در آینده رشته‌های کشاورزی راه‌اندازی می‌شود.

گازرسانی به هشت روستا شامل روستاهای تراب‌آباد، احمدآباد، دهنو، خالق‌آباد، علی‌آباد،حسن قربان‌آباد و اسدآباد در شهرستان انار با حضور مسئولان بهره‌برداری شد.

این طرح‌ها با 19 کیلومتر لوله‌گذاری و نصب 600 انشعاب اجرا و هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد و 700 میلیون ریال داشته که 3 هزار و 500 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

بلوک‌سازی سبک سی‌ال‌سی انار در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی راه‌اندازی و 10 نفر اشتغالزایی شد. 

کارخانه تولید و بسته‌بندی دستمال کاغذی در زمینی به مساحت 250 مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر یک‌ میلیارد و 600 میلیون ریال از سوی بخش خصوصی در گلشن انار راه‌اندازی شد.

اجرای طرح هادی دهستان بیاض انار که شامل احداث بلوار شهید ابراهیمی به طول یک‌ هزار و 200 متر با هزینه‌ای بالغ بر یک‌ میلیارد و 900 میلیون ریال، پروژه برق ایجاد نقطه ارتباطی شبکه توزیع برق انار و رفسنجان با 120 متر شبکه کابلی و یک ‌هزار و 280 متر شبکه 20 کیلوولت هوایی، چهار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با هزینه‌ای معادل 960 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان انار به مناسبت دهه فجر است.

همچنین کلنگ احداث مرکز بهداشتی درمانی شهری انار در زمینی به مساحت 2 هزار و 645 مترمربع با اعتبار اولیه 2 میلیارد ریال از اعتبارات استانی به زمین زده شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول