اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

سفرهای شورا سیاحتی نیست جنبه کسب تجربه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر اردبیل اگر به سفر داخلی یا خارجی می‌روند نه از باب اسراف و خوشگذرانی بلکه از باب کسب تجربه است.

سفرهای شورا سیاحتی نیست جنبه کسب تجربه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون بودجه و برنامه‌ریزی شورای شهر اردبیل با اشاره به آیه شریف قرآن مبنی بر " سیرو فی‌ الارض " اظهار داشت: باید زمینه بازدید شورا از استان‌های دیگر فراهم شده و اگر ما فعالیت‌های خود را تنها در محدوده شهر خود انجام دهیم هیچ پیشرفتی را شاهد نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در سایر شهرهای بزرگ برای اعضای شورای شهر حتی سفرهای خارج در نظر گرفته می‌شود اما در اردبیل به دلیل تنگ‌نظری‌های موجود ما محروم از این تجربه‌اندوزی هستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: ما اینطور که می‌گوییم ملت فکر نکنند ما دلمان سفر می‌خواهد اینطور نیست بلکه اگر با انصاف نگریسته شود متوجه می‌شویم خدمت در یک محدوده شهری مناسب نیست و باید به سایر شهرها نیز برویم، اندیشه کنیم، مشاوره بگیریم و مسئولان دیگر شهرها را دعوت کنیم اما متاسفانه برخی دست‌اندازهای موجود این امکان را از ما سلب کرده است.

سرداری بیان داشت: شهر ساختن و مرکز شهر ساختن با خانه ساختن متفاوت است چرا که در شهرسازی باید خواسته یک‌میلیون و 500 هزار نفری را نیز در نظر بگیریم که این مسئولیتی سنگین است.

این مسئول استعداد و منابع خدادادی اردبیل را در تمام شئون یادآور شد و افزود: اردبیل در بخشی از تاریخ افتخار پایتختی داشته و این استعداد باید در اردبیل ضمن حفظ شدن ارتقا نیز بیابد.

رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: قرار نیست تمام نقاط کشور مرکز باشد اما سخن ما این است که باید جوانب توسعه همه جانبه در استان ما نیز وجود داشته باشد و با درک وضعیت موجود تعریف درستی از اردبیل را ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان سخنان خود اظهار داشت: شهر را برای شهروندان مطلوب کردن آرزوی همه ماست و چنین نباشد که یک زمانی چشم باز کنیم و ببینیم در مقایسه با سایر استان‌ها از نظر امکانات شهری، گردشگر‌پذیری در ردیف استان‌های عقب‌مانده قرار داریم که این برای ما ننگ است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول