اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی اردبیل

لایحه بودجه 118 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل تقدیم شورا شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور مسئولان استانی و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل لایحه بودجه 118 میلیارد تومانی سال 91 شهرداری اردبیل و سازمان‌های تابعه آن تقدیم شورای شهر شد.

لایحه بودجه 118 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل تقدیم شورا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که به همین مناسبت پیش از ظهر امروز در شورای شهر اردبیل برگزار شد، شهردار اردبیل  از افزایش 20 درصدی بودجه سال 91 نسبت به سال گذشته خبر داد.

صدیف بدری اظهار داشت: بودجه سال 91 را 118 میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم که 61 درصد آن بودجه عمرانی و 39 درصد بودجه جاری است.

وی خاطرنشان کرد: در سازمان‌های تابعه به ویژه در خود شهرداری بودجه جاری را در سال 90 کمتر بستیم اما با اعمال صرفه‌جویی‌های منطقی توانستیم بسیاری از کارهای عمرانی را با موفقیت انجام دهیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: لایحه بودجه سال 91 در 9 برنامه و 28 طرح تهیه شده که بیشترین طرح از حیث برنامه حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری است.

این مسئول یادآور شد: 49 درصد بودجه عمرانی در زیرسازی، جدول‌‌گذاری و آسفالت هزینه خواهد شد.

وی ابراز داشت: برنامه ما با توجه به راه‌اندازی کارخانه جدید آسفالت افزایش دو برابر عملکرد در حوزه آسفالت‌ریزی نسبت به سال جاری است به طوری که برای سال آینده تولید 250 هزار تن آسفالت را پیش‌بینی کرده‌ایم.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: در کنار آسفالت‌ریزی، توسعه فضای سبز 18 هکتار، ایجاد پنج پارک بزرگ و پارک‌های کوچک در محلات مختلف و ... از جمله برنامه‌ریزی‌های ما برای سال آینده است.

بدری بارز‌ترین نقاط بودجه سال 91 را یادآور شد و گفت: تهیه برنامه پنج ساله توسعه اردبیل که برای اولین بار تدوین می‌شود تکلیف قانونی مجموعه شهرداری را مشخص کرده تا در این راستا بتوانیم خدمات ماندگاری را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در9 ماه اول سال آینده مراحل تصویب برنامه پنج ساله توسعه اردبیل کامل خواهد شد گفت: بعد از تقدیم لایحه بودجه سال 92 این برنامه اجرایی می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین از نهایی شدن فراخوان طرح پروژه‌های مشارکتی در استان خبر داد و ابراز داشت: در بحث خدمات‌رسانی مهم‌ترین کاری که ملموس خواهد بود احداث ساختمان اداری شهرداری منطقه سه اردبیل است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول