اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

روند بررسی بودجه 91 با وجود تقدیم زودهنگام به شورا کند است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با تأکید بر لزوم بررسی سریع و اتمام به موقع لایحه بودجه سال 91 شهرداری، خواستار تسریع روند بررسی این لایحه از سوی شورای اسلامی شهر شد.

روند بررسی بودجه 91 با وجود تقدیم زودهنگام به شورا کند است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در نشست شورای اداری با اعلام این مطلب افزود: با وجود تلاش و برنامه‌ریزی شهرداری در تدوین سریع لایحه بودجه پیشنهادی سال آینده و تقدیم زودهنگام آن به شورای اسلامی شهر برای بررسی و تصویب، روند بررسی این لایحه کند بوده و لازم است شورای اسلامی شهر نسبت به تسریع روند بررسی آن اقدام کند.

شهردار تبریز، دلیل این امر را در پیش بودن موعد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و درگیری فرمانداری با برگزاری این انتخابات در تبریز دانست و گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات 12 اسفند نهمین دوره انتخابات مجلس و نیز محدودیت زمان برای بررسی لایحه بودجه شهرداری در فرمانداری پس از تصویب شورای شهر، شهرداری نسبت به تدوین و تقدیم زودهنگام لایحه، یک ماه پیش از موعد مقرر قانونی اقدام کرده تا از این طریق زمان مناسب برای بررسی و تصویب نهایی بودجه برای شورای اسلامی شهر و نیز فرمانداری وجود داشته باشد.

نوین تصریح کرد: امیدواریم این لایحه تا پایان بهمن ماه از سوی شورای اسلامی شهر تصویب شده و به فرمانداری ارسال شود.

وی در عین حال با ابراز نگرانی از احتمال تأخیر در تصویب و ابلاغ نهایی لایحه بودجه سال 91 شهرداری خاطرنشان کرد: هرگونه تأخیر در ابلاغ بودجه سال آینده زمینه‌ساز تأخیر در اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و پروژ‌ه‌های عمران شهری و دیگر برنامه‌های پیش‌بینی ‌شده شهرداری خواهد شد و ما امیدواریم این اتفاق با اقدام به موقع شورا و فرمانداری رخ ندهد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود لایحه بودجه را اساس کار و برنامه‌های اجرایی، عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز در طول سال دانست و افزود: لایحه بودجه سالانه شهرداری تبریز اساس کار و محور برنامه‌های پیش‌بینی شده این مجموعه و در کل، شهر تبریز به شمار می‌رود و ما طی سال‌های اخیر و در سایه تلاش مجموعه شهرداری و مشارکت عموم شهروندان شاهد افزایش و رشد چند برابری بودجه‌های سالانه و به تبع آن تسریع روند توسعه تبریز بوده‌ایم.

نوین در خاتمه ابراز امیدواری کرد با بررسی و تصویب به موقع بودجه از سوی شورا و ابلاغ آن توسط فرمانداری، خللی در روند اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی سال 91 ایجاد نشود.

 لایحه بودجه سال 91 شهرداری تبریز چندی پیش به میزان 1366 میلیارد تومان توسط شهردار تبریز تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول