اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خبر داد

برگزاری دوره مهارت‌های سرپرستی در پالایشگاه بیدبلند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند از برگزاری دوره مهارت‌های سرپرستی در این پالایشگاه خبر داد.

برگزاری دوره مهارت‌های سرپرستی در پالایشگاه بیدبلند

فرشید ابدالی‌دهدزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: تغییرات مداوم و پرآشوب، قوانین و مقررات جدید، تهدیدهای رقابتی، فرصت‌های جدید، نیازهای جدید و متفاوت مشتریان و سرعت و انعطاف‌پذیری بیشتر در تصمیم‌گیری‌ها مجموعه عواملی هستند که مدیریت سازمان‌ها را بیش از هر زمان دیگر تبدیل به امری چالشی و دشوار کرده ‌است.

وی با بیان اینکه دریافت آموزش‌های جدید برای مدیران اجتناب‌ناپذیر است گفت: توسعه و پرورش مداوم مهارت‌ها، دانایی‌ها و توانایی‌های مدیران در صورتی که با تحولات صورت گرفته در سازمان‌ها باشند به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند افزود: در این میان نقش مدیران عملیاتی و حتی سطح سرپرستی به دلیل ارتباط مستقیم و نظارت بدون واسطه با تنها لایه غیر مدیریتی سازمان‌ها یعنی کارکنان آن سازمان از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

ابدالی‌دهدزی در ادامه خاطرنشان کرد: در این لایه سازمانی ضرورت پرورش دامنه گسترده و متفاوتی از مهارت‌ها که در ادبیات مدیریت معمولا به عنوان مهارت‌های ادراکی، انسانی، فنی و سیاسی از آن نام‌ برده می‌شود باعث پدید آمدن مجموعه متنوع، جذاب و گسترده‌ای از مهارت‌ها شده‌است.

وی در خصوص برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره به مدت سه روز در اداره آموزش شرکت پالایش گاز بیدبلند برگزار خواهد شد و در آن ابتدا مقدماتی از تئوری سیستم‌ها، سازمان، مدیریت، وظایف مدیریت، نقش‌های مدیریتی و سرپرستی و مفاهیم مربوط به آنها آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند افزود: در ادامه دوره آموزشی مفاهیمی نظیر مدیریت کیفیت فراگیر و مهارت‌های مربوط به مدیریت استرس شغلی بیان خواهد شد.

ابدالی‌دهدزی در پایان گفت: علاوه بر این مفاهیم، مهارت‌هایی در رابطه با مدیریت زمان و مدیریت جلسات مؤثر و هم‌چنین ارزیابی عملکرد کارکنان، ارتباطات مؤثر و مدل‌ها و روش‌های گوناگون تصمیم‌گیری نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول