اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل:

دوره‌های آموزشی قوانین حوزه اقتصاد برگزار شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی و اطلاع رسانی به منظور آشنایی بخش خصوصی با قوانین حوزه اقتصاد شد.

دوره‌های آموزشی قوانین حوزه اقتصاد برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین پیرموذن در کمیسیون تامین اجتماعی و اداره کار اتاق اردبیل اظهار داشت: دفاع از حقوق فعالان اقتصادی در اتاق اردبیل به صورت قانونی، اصولی و جدی پیگیری می‌شود و کمیسیون تامین اجتماعی و کار نیز باید راهکارهای لازم را برای حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی  ارائه نماید.

پیرموذن یکی از دغدغه‌های اصلی بخش خصوصی و فعالان اقتصادی را که موجب مشکلات عدیده‌ای می‌شود نبود اطلاعات کافی از تبصره‌ها و قوانین جدید در حوزه اقتصادی عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر برگزاری دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی ابراز داشت: باید تدابیری اندیشیده شود تا بخش خصوصی به راحتی با قوانین جدید حوزه اقتصاد آشنا و در دسترس آنها قرار گیرد و در این خصوص نیز بخش دولتی باید همکاری تنگاتنگ داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن اردبیل با تاکید بر اینکه باید در بررسی مسایل و تصمیم گیری‌ها واقع‌بینانه عمل کرد افزود: اگر مسایل به صورت علمی و اصولی مورد بررسی قرار گیرد و در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم گیری‌ها کلان‌نگری و دور اندیشی مورد توجه قرار گیرد بسیاری از مسایل اقتصادی حل خواهد شد.

وی ادامه داد: عملیاتی کردن مصوبات کمیسیون‌های تخصصی را اتاق اردبیل به صورت جدی در سطح استانی و کشوری پیگیری خواهد کرد.

پیرموذن تصریح کرد: اعضای کمیسیون در بررسی مسایل و ارائه طرح‌ها فقط به جنبه استانی آن توجه نکنند بلکه باید سعی کنند برنامه‌ها و مصوبات کمیسیون‌ها قابل طرح در سطح ملی و تاثیرگذاری در مسایل کلان اقتصادی باشد.

این مسئول با تشکر از دست‌اندرکاران سازمان تامین اجتماعی و اداره کل کار و امور اجتماعی استان، گفت: در حال حاضر بین بخش خصوصی و سازمان تامین اجتماعی و اداره کل کار و امور اجتماعی استان بهترین تعامل وجود دارد و انتظار این است که برای حمایت از بخش خصوصی که سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید را به دنبال دارد این تعامل روز به روز تقویت شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول