اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه امام رضا(ع) خبرداد

برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی فرهنگی در 15 استان کشور

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه امام رضا(ع) از برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی فرهنگی در 15 استان کشور خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده‌ امسال در 15 استان کشور ‌برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی فرهنگی در 15 استان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام عبدالرسول هاجری عصر امروز در دوره آموزشی کاربردی فرهنگی که با حضور طلاب خواهر استان کردستان در حوزه علمیه الزهرا(س) قروه برگزار شد، اظهارداشت: استان‌های شیراز، شهرکرد، یزد، کرمان، گرگان، سیستان، خوزستان و کردستان از جمله استان‌های است که این دوره‌های آموزشی در انها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه خاص در اجرای این طرح به استان کردستان گفت: کردستان به علت سفر تاریخی مقام معظم رهبری به صورت ویِژه در اجرای این طرح مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تصریح کرد: محورهای اصلی این دوره آموزشی مباحث مرتبط با نحله‌های انحرافی و عرفان‌های نوظهور و تبلیغ برخی آیین‌های غیراسلامی است.

به گفته وی، این دوره‌های آموزشی در مرحله نخست تنها برای روحانیون و طلاب برگزار می‌‌شدو در مراحل بعدی برای اساتید دانشگاه‌‌ها و دانشجویان نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام هاجری تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در مرحله نخست به صورت عمومی و از سال آینده دوره‌های تخصصی در کشور آغاز می‌شود.

وی با ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های بخش‌های مختلف در این موسسه به تاسیس گروه اقدام سریع اشاره کرد و افزود: این گروه با سرعت و قبل از گروه‌های تخصصی به رصد تحولات و مسائل جامعه پرداخته و برنامه‌های خود را پیاده می‌کند.

رئیس مرکز آموزش‌های آزاد موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: زمان اجرای اقدامات گروه از ابتدای رصد موضوع تا ارائه آموزش‌های لازم دو ماه است و در حال حاضر این گروه در موضوعات فرقه‌های نوظهور و بیداری اسلامی مشغول فعالیت است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز در این دوره آموزشی اظهارداشت: آمادگی طلاب برای پاسخگویی به شبهات دینی به ویژه در فضای مجازی امری ضروری است.

حجت‌الاسلام نگارش خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای مجازی زمینه‌های انحراف و بروز تردیدهای نوین در حوزه دین را فراهم آورده است.

وی در پایان تصریح کرد: رسالت طلاب و روحانیون مقابله با این ترفند ضد اسلامی است و باید در این زمینه با همه توان تلاش کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول