اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ائمه جماعات مساجد خراسان‌رضوی

نخستین دوره آموزشی همایش مسجد تراز اسلامی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات مساجد در قالب همایش مسجد تراز اسلامی در مشهد برگزار شد.

نخستین دوره آموزشی همایش مسجد تراز اسلامی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی هنرور صبح امروز در نخستین دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات استان، اظهار داشت: این کارگاه آموزشی در قالب سلسله دوره‌های آموشی ویژه ائمه جماعات برگزار شد.

مسئول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌رضوی گفت: بر این اساس ائمه جماعات به سه گروه تقسیم شدند که کلاس‌های آموزشی گروه اول را هم‌زمان با افتتاحیه، گروه دوم را اواخر بهمن‌ماه جاری و گروه سوم را در اوایل اسفندماه 90 برگزار می‌کنیم.

مسئول روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌رضوی میانگین حضور ائمه جماعات در هر کارگاه را 200 نفر عنوان کرد و افزود: بر این اساس به افراد مهارت‌های ارتباطی، مدیریت مساجد، مدیریت فعالیت‌های فرهنگی مساجد و بصیرت‌افزایی در سه روز آموزش داده می‌شود.

هنرور افزود: در این کلاس آموزشی موضوعاتی نظیر آشنایی با شرح وظایف، آموزش مدیریت و برنامه‌ریزی، مهارت مشاوره و راهنمایی، زیباسازی قرائت، مبانی تحکیم خانواده و کارگروه مسجد اسلامی نیز تدریس می‌شود.

وی با اشاره به اخذ امتحان از ائمه جماعات در پایان هر دوره گفت: چندی پیش نیز دوره‌های آموزشی ویژه هئیت امنای مساجد و خادمان را برگزار کردیم.

علی هنرور ادامه داد: علاوه بر این همایش فصلی ائمه جماعات استان خراسان‌رضوی با حضور شخصیت‌های استانی در تاریخ 20 اسفندماه به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول