اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

دوره آموزشی کمک‌بهیاری در نیشابور آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری نیشابور از آغاز نخستین دوره آموزشی کمک‌بهیاری این سازمان در این شهرستان خبر داد.

دوره آموزشی کمک‌بهیاری در نیشابور آغاز شد

حسین قدسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار داشت: این دوره با مجوز سازمان نظام پرستاری کشور از ابتدای دی‌ماه گذشته آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

به گفته وی، این دوره آموزشی در دو بخش تئوری و عملی هر بخش 100 ساعت برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی برای همکاری با سازمان نظام پرستاری، یادآور شد: تعداد شرکت‌ کنندگان این دوره با حضور 96 نفر در حال برگزاری است.

رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری نیشابور خاطرنشان کرد: متقاضیان دوره بعد می‌توانند با مراجعه به دفاتر پرستاری بیمارستان‌های 22 بهمن و حکیم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا در نخستین فرصت دوره‌های بعدی برگزار شود.

قدسی ادامه داد: پیش از این دوره‌های مذکور در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شد که در برگیرنده هزینه‌های زیادی برای شرکت‌ کنندگان بود ولی اکنون متقاضیان می‌توانند با صرف هزینه‌ای اندک در این دوره‌ها شرکت کرده و نسبت به اخذ مدرک کمک‌بهیاری اقدام کنند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول